Mårratryne og nye heklede luer

 

Med dette mårratryne reklamerer jeg bittelitt for julekalenderen min 😉
Det er tilsvarende luer som dette som blir kalendergaver. I alle mulige farger. Heklede.  Med og uten dusker.
Men dette trynet slipper du å få med i kalender-gaven… 😉 
Julekalenderen starter 1. desember som vanlig, med julenøtter, fjas med tøyrotter og kalendergavetrekning hver dag, fram til 23. desember.

 

 

Dette er de to siste luene  jeg har laget.

 

Jeg er på vei på landet med søsters. Julemesse og besøk hos mamsen. 
Ha en strålende søndag <3

 

#julekalender #julemesse #håndarbeid #hekling #kalendergaver 

23 kommentarer
    1. Hihi, du er flink! ^^ Jeg har en variant uten dusk, i mørk blå og rosa 😀 Må nok ned i kjelleren for å hente vintertøy nå hvert øyeblikk 😀
      Ha en fin dag <3

    2. Så søte de var! Gøy med den dusken på. Jeg har hatt jobbehelg og vet nesten ikke hvilken dag det er i dag, hehe. Håper du hadde en fin tur på julemarked i går, sikkert god stemning der. ha en fin dag. klemmer<3

    3. For en produksjon! 🙂 Om bare jeg kunne få ferdig gensere i et tilsvarende tempo….
      Nattapaddaklem 🙂

    4. Kjempefine luer, og du kler de veldig godt. jeg har såvidt fått frokosten i meg og på kjøkkenet står noen unge og kokkelerer….Jeg måtte si til de når de kom at jeg ikke var syk, hadde bare ikke fått på meg det daglige stæsj…:) Fin søndagkveld til dere!

    5. Så fine luer, – du er en racer med heklenåla altså!👍 Gleder meg til adventskalenderen din! Håper du har hatt en fin dag på julemesse og besøk!😊

    6. Å nå gleder jeg meg til adventskalender. Og så har du flotte premier, nyttige og gode. Gode å ha på en kald vinterdag. Kos deg på landet. Jeg har vært en tur hos min mor. Vi var på kirkegården og ordnet med kranser for vinteren. Nyt dagen. Klem <3

    7. Flink du er, og så i herdig. Spennende fargekomboer ser det ut til. Litt annerledes enn i fjor. Mer ensfarget i år, eller? Håper jeg får tid å delta på en del av nøttene dine i år. Kommer iallefall innom når jeg kan og klarer å svare. Er jo ikke så flink å kjenne igjen kjendiser på bare noen biter..Haha, hadde vært vanskelig nok om det var hele bildet 😉

    8. Var en tur i skogen nå i formiddag, turen ble utsatt til idag pga regn i går kveld. Alltid deilig når man kommer hjem fra tur, ta seg en dusj og tenke på neste tur. Den er aldri langt unna. Ellers er det massevis av julemesser og julekonserter utover, det blir for mange. Føler slik at jeg har nok med mitt eget for tiden – slik er det hvertfall enkelte dager. Ha en fin dag.

    9. Kos deg med mamsen..og du er virkelig flink til å hekle! De er jo så fine..håper jeg vinner en slik når kalenderen åpner da..Spennende!! Ha en strålende god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg