Jeg “varmer opp”..

For selv om jeg ikke tar meg selv så høytidelig, og egentlig har herjet MYE rundt med disse tøyrottene i årevis, både her og der… så er det likevel en “liten” bøyg i starten… 


For når man er en voksen dame på 50 år, som styrer rundt med et par tøyrotter i full offentlighet, og ser ut som hun LEKER med dem… så kan det oppfattes som jeg er LITT rar kanskje…LITT på kanten… 

Så..jeg må liksom varme opp litt…Prøve meg fram litt… Hvert år..

Så i går var det Oslo S som var “scenen”…
En leken Salt som koste seg under paraplyen..omtrent som om hun var på Syden-tur under parasollen… Men jeg skal love deg det var en god del kaldere, og det fikk små “rotteføtter” kjenne på under parasollen der:
“F-f-ff-frodith!! Kalde f-f-føtter. Jeg vil åååååpp!!”

 

Neste uke får du en ny dose med Salt og Pepper, og Vaniljeogpepper… Og i løpet av desember kanskje til og med “overdose” 😉 Frodiths Adventskalender er snart i gang !

 

 

#saltogpepper #adventekalender #tøydyr #julekalender 
 

21 kommentarer

Siste innlegg