Vakker dag <3

I dag har vært en vakker dag på alle måter.
Har vært på tur med elever på Bygdøy. Og der var dagen vakker, og været vakkert.
Hvertfall solen som stakk fram bak skyene og laget dette spennende lyset. 
Min kollega sto så flott, som en silhuett der mot vinterhimmelen. 

Frodith har trasket i en lys verden , og er glad på innsiden. 
Kaffen pirrer nesen, og et pecan-wienerbrød er på vei ned halsen 🙂 

Har du hatt en fin dag?
Finner du på unnskyldninger for å spise noe ekstra godt etter middag?

(jeg har ingen unnskyldning…jeg bare spiser…he-he)

 

#arbeidsdag #sol #tur #silhuett #kos #pecanwienerbrød #

14 kommentarer
    1. Ja jeg har hatt en veldig fin dag. Sjefen er i Oslo så vi andre har hatt en litt roligere dag. Sjefen er veldig grei altså, men det blir litt annerledes uten henne. Og på kvelden var jeg på Dagfinn Lyngbø show. (For andre gang, men jeg fant ut at vi kunne se det igjen. Litt latter er fint) Nydelig bilde med flott lys! Klemmer <3

    2. Ser at det var et nydelig lys. Det er så godt med slike dager.
      Ingen unnskyldning for noe søtt etter middag her i gården heller :))).

    3. Ja, dette hørtes ut som en lys og fin dag, godt du fikk nyte den 🙂
      Åja, unnskyldningene og forklaringene står i kø når det gjelder å kunne spise noe godt på kvelden 🙂

    4. Sånn deilig dag da! Joda, jeg spiser og, både med og uten unnskyldninger. Hørtes godt ut altså… Jeg har vært på medium-kveld, artig opplevelse. For meg da, kanskje ikke noe for deg, hehe klemmer<3

    5. Fint silhuettbilde, dere har jo hatt sol. Her var liksom ingen grunn til å stå for tidlig op i dag…
      Alltid unnskyldning for å ta seg noe søtt….. Wienerbrød er bedre enn sjokolade, synes jeg da….
      Har pakket ett i nattmaten faktisk

    6. Herlig da ^^ Ble skikkelig fint her på Torshov også 😀 Måtte ta noen bilder fra balkongen til svigerfar, siden vi bor her nå for to uker mens de bytter rørsystem i borettslaget vårt ;o

    7. Ja i dag var det en flott dag! sol og til og med litt varme..men det måtte jo komme litt regn på kvelden..men fikk en herlig flott rosa himmel først..Man trenger ikke unnskyldinger for å ta noe godt etter middag! Bare fordi vi fortjener det!! noen gleder må man unne seg..livet er for kort til bare å ha regler..syns jeg..hihih.. Flott bildet! HA en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg