En grå dag…

…trenger ikke nødvendigvis  å FORBLI så grå… 🙂

…hvis man lar fargene gjøre jobben sin…

Så derfor har jeg samlet noen av mine fargeklatt-bilder, bare for å lyse opp litt i gråværet som er litt både ute og inne for en del folk nå om dagen <3

 1)

 

 2)

 

 3)

 

 4)

 

5)

 

6)

 

7)

 

Hvilket av dem likte du best?

 

 

(en liten reprise på et innlegg jeg hadde for nøyaktig 2 år siden. 24. november 2014 la jeg ut det 🙂  Og det passer nå i disse mørke tider)

 

#grått #vær #mørke #farger #lyseopp #paraply #svarthvitt

25 kommentarer
    1. Trenger bare en pause, litt mye som skjer for tiden:-/ Men kanskje jeg kommer med et lite innlegg i helgen.. ☺ Mange varme og gode klemmer tilbake ♥♥

    2. Flotte bilder♥♥ Jeg falt for bilde nr. 4 ♥ Farger sprer glede og godt humør både på bilder og klær, fargerike blomst☺ Ønsker en nydelig kveld kjære deg ☺ Mange klemmer fra meg ♥♥

    3. Bilde 6 likte jeg best. Her er det ymse tanker i gang, takk og lov for at nette er her igjen og mailen med. Har endel datajobb foran meg og div tlf, men alt ordner seg. Men neste gang så…samme kan det være. Håper du har en fin kveld foran deg.

    4. Den Rutete Skjorta: Takk 🙂 Ja, man må fargelegge litt selv innimellom 🙂 Håper du har hatt en fargerik dag, min ble ganske så bra 🙂 Fine elever på deltidsopphold nå :- )

    5. margarites: Ja, nå er det mørkt nesten hele tida 🙂 Takk 🙂 Jeg liker også det med husene egentlig, men det er litt uklart …. Håper du har hatt en fin dag, og er kommet deg hjem i mørket 🙂 Klemmer <3

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, gjør seg med en fargeklatt, og å fjerne de andre fargene. Blir fine effekter 🙂 Takk for det <3 Klemmer<3

    7. Min matgale verden: Jepp , det er vi som farger tilværelsen vår 🙂 Vi kan gjøre mye for å gjøre den mer fargerik i det minste 🙂 God klem <3

    8. Hanne Beate: Veldig moro å more seg med paraplyen ved Operaen der 🙂 Den paraplyen skal jeg aldri kaste 🙂 Mye fin himmel om dagen faktisk 🙂

    9. Fint å sette litt farger på en litt grå dag, både på bilder og ellers :)) Likte alle, men ekstra godt nr 4 både fordi du er fin , men også fordi det var fint å se paraplyen fra undersiden opp mot den grå himmelen :)) Klem <3

    10. Ja, en fargerik paraply gjør mye for humøret. Mange fine bilder, men om jeg skal plukke ut ett blir det nr. 3, – fin speiling i Operahuset. Her har det faktisk vært litt sol idag, men det har vært mye regn i det siste.

    11. så vakre bilder,kan vel ikke si en som best,alle likte eg ) litt farge i tilværelsen trenger jeg i disse dager så jeg tar det til meg )) takk skal du ha

    12. Likte nummer 6 jeg. Deilig å la farger lyse opp tilværelsen. Passet bra, jeg hørte akkurat Laleh med “colour” Og var i går på et møte der vi snakket om at vi selv farger vår tilværelse. klemmer<3

    13. Flotte gråe og fargerike bilder!! Gjør seg med en liten fargerklatt..men her er det ikke grått i dag… et nydelig lys over himmelen!! jeg likte best nr 5..men vanskelig å velge..alle hadde noe ved seg.. 🙂 Ha en god dag!

    14. Herlig! Nå er det mørkt når jeg går til jobb og mørkt når jeg går hjem fra jobb! Jeg tror jeg liner nr 2 best. Stilig å se hvordan fargene speiler seg i dammen også på det. Og så liker jeg nr 1, alle de høye husene og en fargeglad paraply! Ønsker deg en herlig torsdag. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg