Noe lureri… :-D

Dette er egentlig bare et lurebilde….for å få deg til å komme inn til meg en tur… Jeg håper på et vis at det er bra nok, og at jeg ser både hyggelig og normal nok ut, til at du får lyst til å komme innom en tur..

 

For SÅÅÅ braker nemlig galskapen løs… Og da er det bare meningen du skal le…smile…eller i det minste kjenne deg litt oppstemt..



Sånn…dette var noen av Frodiths mange ansikter…Og jeg bare varmer opp før jeg skal ut på landet for å feire verdens fineste mamma, Mor Frodith.

Mor Frodith er 85 år i dag, og antagelig en av de beste vi har gående her rundt blant oss. Så vet dere DET. Og det sier nemlig ikke lite.

Lita men tøff. Lattermild med TÆL. Vakker tvers gjennom. Klok, humoristisk, sterk og et forbilde <3
Gratulerer til mamsen <3

 

Så får jeg håpe noen av de gale ansiktene, kake fra søsters og litt selskap får henne i godt humør 😉 Jeg skal ligge over til og med.

 

 

Har du noen GALE ansikter å by på i dag? 😉

#grimaser #ansikter #latter #glede #uhøytidelig #mamma #bursdag #gratualsjoner

 

 

18 kommentarer
    1. Mange koselige frodith-bilder dette og ikke minst av frodith-mor som ser riktig så sprek og flott ut. Så mange mange gratulasjoner til din mamma med dagen sin. Håper dere får en fin dag og helg i lag. Og det tror jeg nok du klarer og få til:-)) God helg og hygg dere så mye.-)

    2. Nå måtte jeg bare smile – du byr virkelig på deg selv med alle disse ansiktene 🙂 Gratulerer så mye med dagen til din mor! Håper dere storkoser dere sammen og feirer som seg hør og bør 🙂 Klemmer 🙂

    3. Bilder til å bli i godt humør av ja..og du er vakker selv med grimaser :)) Gratulerer så mye til mammaen din :)) Kos dere masse :)) Klem <3

    4. Jeg har vel sikkert noen gale ansikter, men ikke foreviget i dag. Høres veldig trivelig ut med bursdag, så masse gratulasjoner til en flott mor. Kos dere masse og ha en fortreffelig helg.

    5. Litt morgengymnastikk for ansiktet er bare bra;-P gratulerer så masse til mamma-Frodith. Håper hun har en aller tiders dag (PS. Hun ser ut som en skikkelig trivelig dame).

    6. Gratulerer med Dagen til din mor – hun har bursdag på samme dag som min nevø på Hamar. Sender nok en sms til han idag. Din mor ser godt ut og er sikkert sprek som klarer seg selv. Har inntrykk at du og din søster er der ofte og snakker med henne mye. Bra er det – vil nok tro at det blir et kakestykek på deg iløpet av helga. Gratulerer igjen. Ha en fin dag.

    7. god morgen ) du fikk iallefall meg til å smile hi hi ,og jeg sender dei varmeste gratulasjonene til din fine mamma ,ta godt vare på henne og kos deg i helgen

    8. Ja du har mange forskjellige ansikter du frodith! Herlige deg!! Du må kose deg på landet, og feire at din herlige mor! Så heldig hun er! som har dere! Ha en herlig dag, og gratulerer til mammaen din!! Ha en god dag!

    9. Herlige ansikter å smile av på morgenkvisten! Hjertelige gratulasjoner til din mor! Og en strålende fredag til deg min venn, som “byr på deg selv” så vi kan smile og le. Viktig det:) Og tipper din mor får en fantastisk dag, sammen med sine fantastiske døtre. Og kake! klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg