Musevisa..

Nå er det jammen ikke SÅ lenge til jul… Og med en uke igjen med elever på deltidsopplæring neste uke, med Alf Prøysen som tema og med 17 småttinger som skal sprette rundt, hva er vel mer ypperlig enn “Musevisa” som manus for drama -og- rytmikktimene? Oversatt til tegnspråk så klart!


Ingenting er smartere… Så da varmer jeg opp litt i forkant så klart.. siden det bare er elevene som FÅR LOV til uka…

 

Jeg fant nemlig både musebarna….

 

Musemor og musefar…

 

OG musebestemora… liggende nede i kostymelageret vårt..

Så tror ikke uken som kommer blir så aller verst, for å si det sånn;-)

Liker du å kle deg ut?
Liker du å spille teater?

 

#musevisa #sang #alfprøysen #dramaogrytmikk #teater #tegnspråk

9 kommentarer
    1. Så gøyal uke du skal ha da…herlig det det med litt lek og morro! Og du er jo sååå flott i kostymer!! Jeg er ikke så glad i å kle meg ut..men syns det er gøy at andre gjør det! Ha en god uke!

    2. Så moro….. fikk akkurat min kjære til å synge musevisa på tegn…….. kan ikke du legge ut en film da…. hihi! Kos deg med jobben din………… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg