Trekning av kalendergave bak luke nr 2


I dag har det vært en lang, innholdsrik og flott dag. Dette får du nok høre mer om i morgen kjenner jeg meg rett. Men poenget er … at slike innholdsrike dager pleier å ende med barn som sovner i bilen hjem…
Vel…noen kaller dem barn…andre kaller dem rotter.. 
Så … etter å ha vært på juleselskap i kveld, sovnet Salt og Pepper i bilen… Vel framme i Oslo, etter en tur ut på bygda, var det bare å bære de “uskyldige” små inn, og plassere dem under teppet her..

 

SÅ uskyldige kan altså to spinnville rotter se ut, når mørket har “tatt dem”…

Og det verste er at når de endelig har roet seg sånn…og det var så deilig å fredelig her, så må jeg jo VEKKE Salt… for det er hun som skal trekke vinneren av dagens luke… Men før jeg vekker henne , her er svarene: 
 

 

Dette var så klart: 

 

Og denne unge mannen ble….etter hvert en litt eldre ….

 



Kakene heter så klart: Serinakaker, krumkaker og pepperkaker

 

Sånn…da er det bare å få litt puff i Salt: “Halllloooo!! Pssst!! Salt!! Opp med seg!!”

Med et stort gjesp….og litt treg i rumpa… sleper hun seg nærmest i søvne mot lua…. Men hun ser likevel merkelig målbevisst ut… Og forsvinner ned i den røde lua……

Hun romsterer litt… før hun kommer ryggende opp med et smil… Ser på meg med trøtte øyne, og viser meg lappen… Og der står det skrevet: 

 

 

Hurra Beate Pedersen!!!!  I dag var det deg!! Du vant den andre kalendergaven. Og det var mange riktige i dag også 🙂 Beate er en av mine nye bloggvenner, så dette var hyggelig! 
Beate- kan du komme i Meldingsboksen å gi meg adressen din, så kommer premien i begynnelsen av uka 🙂 
Gratulerer!! 

  

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Moro!

Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 3 i morgen tidlig men siden det er lørdag er det mulig jeg ikke er oppe kl 07.00. Men jeg har åpent i 8-tida vil jeg tro, og jeg har jo åpent fram til kl 22, så du rekker det om du vil . OG-  Jeg har MAAAANGE kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med 🙂 

God natt så lenge <3

 

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #trekning

22 kommentarer
    1. Hihi, de er sikkert litt ekstra gira om dagen, siden det skjer så mye gøy for dem 🙂 Søte er dem i hvert fall! Gratulerer så mye til vinneren! 🙂

    2. Min matgale verden: Så koselig du er spent 🙂 Det er jo jeg også 🙂 Og det jo maaaaange gaver igjen, så det blir nok noe på deg 🙂 God klem på vei ut på landet. Ny luke kl 8 🙂

    3. Så bra at en av de nydebloggvennene i blokka vant! Og du aner ikke altså, jeg er like spent hver dag, når jeg rolig leser og blar nedover siden, må få med alt, leser og ser på bildene, mens det kiler litt i magen, kaaaaan det stå mitt navn idag…men nei! Og så blir jeg litt glad, for da blir det like spennende i morgen. hehe. Så takk skal du ha, for all kribling og spenning du gir meg nå i desember, sammen med koselige historier om de søteste rottene ever! klemmer<3

    4. He he.. Jeg har spist pinnekjøtt og riskrem med sånn jordbærsaus, og jeg liker ikke en gang riskrem og i alle fall ikke sånn jordbærsaus 😛 ha ha.. Men da har jeg i alle fall funnet ut at jeg ikke har blitt så gammel at jeg hat begynt å like det 😛 Da kan jeg vente fem nye år før jeg prøver igjen 😛

    5. Gratulerer så mye til henne 😀
      I dag har jeg vært på julebord med jobben, så jeg har rett og slett ikke rukket innom i dag, men i morgen er jeg klar igjen 😉

    6. Etdiktomdagen: Jeg er nok i gang kl 08. Men orker ikke lage ferdig alt i kveld, og jeg er nok ikke oppe før 😀 he-he Ja, det blir vel en påminnelse 🙂 så du husker 🙂 Klemmer <3 Sov godt <3

    7. Jippi! alt rett! ikke dårlig..til meg å være..Gratulerer til vinneren!! og sov godt, og klem til Salt og Pepper! og deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg