Trekning av kalendergave bak luke nr 5

Hvis du har vært innom meg i dag tidlig, så har du jo fått med deg at fotografen vi besøkte hadde en gal hånddukke han skremte Salt og Pepper med…Eller han prøvde å få de til å LE da…det var bare litt feilslått i starten… 

Vel…jeg er ganske glad i å skremme dem jeg også… Men jeg gjør det IKKE for at de skal le…(he-he…)
Jeg vil rett og slett skremme vannet av Salt og Pepper om det er mulig… LITT moro må man ha i julestria!! Og de glemmer fantastisk fort, så de får ingen MEN av det… 

De hadde sneket seg med i sekken i dag. Så jeg var jo så klart veldig overrasket når jeg åpnet sekken tidlig på mårran der oppe på jobben..  Salt og Pepper er for oss ganske så søte og uskyldige, på et vis… Vi kjenner dem jo.. MEN… de klarer fint å skremme damer i sin beste alder på jobben ja…

Så etter at de hadde skremt flere fine fruer opp på stolene sine i spise-pausen, og det var hvin og hyl overalt, så tenkte jeg at NÅ er det min tur..


Jeg snek meg etter dem i et ubevoktet øyeblikk…listet meg opp bak ryggen på dem…Og så HOPPET jeg fram, slik bare en ekte DIGER rotte kan!!

“VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!”

 

Og selv rotter kan blir redd rotter, når de er SÅ digre som meg!!

 

“HJÆÆÆÆLP!!! Du bare tuller, ikke sant??? Si at det er tull da!!! Si at du er Frodith da!! For det ER deg Frodith??? Er det ikke??? Si at det er deg da, Frodith!!!!”


“Frodith…..det ER deg???…..”

Og det var det jo….Så de ble seg selv igjen…etter litt åndenød noen små sekunder..  Alt glemt og nå er de klare for trekning av kalendergaver her.

Det er Salt sin tur i dag.. Hun mistet jo rettigheten sin i går, pga litt for mye rampestreker, men er klar nå..Men før vi gjør det….
Her er svarene på oppgavene: 

Og nissen var så klart: 

Og denne var nok vanskelig har jeg forstått, men det var en veldig ung….

 

 Til sist men ikke minst: Denne strenge damen var fra filmen med samme navn: 

 

 

Sånn…da var det klart for Salts trekning…Og hun er gira hun!!!.. For når man mister en dag, DA er det jammen moro når man FÅR LOV…Så nå er hun i fullt firsprang mot den røde lua…

 

Vralter i vei, litt tung i rumpa…. nedover mot der alle lappene ligger… 
Snapper opp en lang og fin lapp, rygger ut av lua, med lappen i fortenna…og gir den til meg… Og på den står det klart og tydelig: 


 

Hurra- Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no!!! 
I dag var det deg!! Du vant den femte kalendergaven. Og det var en del med riktige svar i dag også, selv om det var en litt vanskelig oppgave 🙂 Moro at mange henger med hver dag <3
Salt gratulerer, med klappende poter: Hurra!!
Og vi sender ut gaven din i morgen 🙂

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen,og gleder seg over den 🙂 

Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 6 i morgen tidlig og jeg åpner klokka 7, og jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid å rekke å svare.
Jeg har 18 kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med 🙂 

God natt så lenge <3

 

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

10 kommentarer
    1. Hurra for vinneren. Denne klarte jeg ikke.Fryktelig vanskelig med den Hilleryen da! Men jeg prøver igjen. Nå må du bli litt søtere mot jul da, så ikke rottene blir livredde. Husk at nissen ser deg vet du, selv om du er utkledd som superrotte! Knis-knis!

    2. Ha ha, det er bra de små rottene ikke tar skade av å bli skremt litt….men de har jo fortjent å få litt tilbake 🙂 Synes jeg ser dem skremme uskyldige damer i lunsjen 🙂 Jeg digger de to rottene <3

    3. Ååå så heldig jeg var!! ja, det var en litt vanskelig en, og tenkte med gru om det ble enda vanskligere fremover..så godt jeg vant! for jeg ønsket meg såååå de flotte luene du hekler…så håper, og gleder meg masse til pakke i posten!! Jiiippi!! Takk, og takk..Hils Salt og si hun var super flink..og nå må du slutte å skremme de stakkars rottene..du ser jo sååå skremmende ut…hihihih.

    4. Gratulerer til vinneren 🙂
      Jammen var den store rotten skummel!!!!!
      Så var det ikke Åse klevland nei……………… selv om jeg googlet og syntes Hillary var så blond og fin og Åse er jo mørk og fin heheheheheh ja nå blir det vanskelig fremover forstår jeg 🙂
      Men jeg gleder meg jeg og prøver meg igjen i morgen 🙂

    5. De blir litt mye skremt for tiden, disse stakkars søte små rottene <3 Flaks det bare var deg og ikke en ordentlig svær rotte- de kan jo være litt skumle på ordentlig de :O
      Gratulerer så mye til henne 😀 <3
      Jeg kunne seriøst ingen av de. Jeg har vel såvidt hørt om Tante Pose, men jeg har aldri sett det, eller noe. Jeg føler jeg er den eneste i hele verden som ikke en gang veit hva "Snekker Andersen og Julenissen" er.. Eller, jeg veit jo nå at det er en film, men jeg har aldri hatt et forhold til den tidligere, så jeg veit jo ikke hva det er sånn sett :O ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg