Trekning av kalendergave bak luke nr 6

Noen dager er Salt og Pepper nesten som HELT vanlige rotter…tøyrotter eller vanlige… De er sosiale, roer ned, slapper av og koser seg med litt snop. 

I dag har de vært så snille og greie: Null henging i gardiner, null plaging og tull, null sint Frodith…

Så da var det duket for marsipangriser og sjokolade til kvelds så klart…

Det er jo noe alle liker…

Og det minner oss på at det snart er jul… 

Sliker kosestunder er gull verdt..Også for slitne Frodither…så de skal huskes på når det “bølger litt” her 🙂 
Men nå håper jeg du er klar for trekning av kalendergave bak luke nr 6??? 
Nå begynner vi hvertfall: 

Det er Pepper sin tur i dag.. Han er veldig klar etter en slitsom dag med mye trening på skigåing.Noe moro skal man ha.. Salt ligger alt og purker og sover uansett… Men før vi trekker….
Her er svarene på oppgavene: 

Dette var så klart: 

 

Og denne karen har dere sett før, og det var jo så klart: 

 

De tre kakeslagene var så klart: a) Berlinerkranser b) Pepperkaker og c) Krumkaker

 

Sånn…da var det klart for  Pepper og trekningen…Han står her og tripper ved siden av meg, så jeg sender han bare i full fart ned i lua… 

Springer i vei… nedover mot haugen av lapper nedi enden der..
Snapper opp en fin-fin lapp, og galopperer opp og ut igjen, .og gir den til meg… Og på den står det klart og tydelig: 

 

 

Hurra- Kjersti i dag ble det deg! Kjerstisandnes.blogg.no eller Minmatgaleverden.no
I dag var det deg!! Du vant den sjette kalendergaven. Og det var mange med riktige svar i dag også. Moro
Pepper gratulerer, og bukker til deg:  Hurra!!
Og vi sender ut gaven din i morgen 🙂

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen,og gleder seg over den 🙂 

Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 7 i morgen tidlig og jeg åpner klokka 7, og jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid å rekke å svare.
Jeg har 17 kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med 🙂 

God natt så lenge <3

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

13 kommentarer

Siste innlegg