Trekning av kalendergave bak luke nr 7

 

Som du ser, her er det bare fryd og gammen i dag. Og siden vi er på landet, så blir vi ikke værende lenge i dag: Vi ville bare gi en liten stemningsrapport, før vi setter i gang trekkingen. Og hvem som vinner vri-åtter er ikke godt å si. 

Vise hverandre kortene gjør de gjerne, er ikke SÅ nøye på det…

 

 

Det er Salt sin tur i dag til å trekke kalendergave… Her ute på landet…Men hun er litt opptatt av bestemor, så hun vil gjerne være rask i dag..Hun ga klar beskjed, vi må skynde oss Frodith… Men før vi trekker….
Her er svarene på oppgavene: 

Og dette var så klart: 

Denne unge britiske sjarmøren var den litt eldre sjarmøren: 

 

Og her stod det skrevet: 

Sånn…da var det klart for  Salt og trekningen…Hun står her og tripper ved siden av meg, så jeg sender henne bare i full fart ned i lua… 

 

Hun er  i vei…  i full fart nedover mot alle lappene nedi der.. Skynder seg -skynder seg…
Snapper opp en fin lapp og piler på de netteste rotteføtter mot meg igjen .og gir den til meg… Og på den står det klart og tydelig noe…Og siden jeg ikke har lap-top,  er i ikke-internett-land….og heller ikke kan forhåndsinnstille vinner-bildet, fordi det trekkes NÅ, så kommer vinneren kun med ORD i dag: Det ble: 

 

Hurra- CUSKIMA.BLOGG.NO 
I dag var det deg!! Du vant den sjuende kalendergaven. Og det var mange med riktige svar i dag også. Moro
Salt  gratulerer, og bukker til deg. 
Og vi sender ut gaven din i morgen 🙂

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen,og gleder seg over den 🙂 

Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke  8 i morgen tidlig og jeg åpner klokka 7, og jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid å rekke å svare.
Jeg har 16 kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med 🙂 

God natt så lenge <3

 

 

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

11 kommentarer

Siste innlegg