Trekning av kalendergave bak luke nr 8

 

Etter vi kom fra landet i dag var det klart for litt rengjøring… Jeg hadde ganske vondt i hodet, men hva gjør vel det når man har så god hjelp??

,

“Frodith, jeg kan hjelpe deg jeg , så klart!” Salt var hjelpsomheten selv…et sekund..

“NO PROBLEMO”



“Jeg bare svinser litt…”



“HIT…”



“Og litt DIT…
Men jeg gidder ikke ALENE altså….”

“Og der ligger HAN og drar seg…. PEPPER!!!…. nå feier jeg deg bort… Du får jammen hjelpe meg!!”
En stund så det mest ut som moro…Salt feiet han litt på halen…Det så nesten ut som lek. NESTEN…

Så begynt hun å “feie løs” på ryggen på han…Og det var jo slett ikke snilt, selv om det ikke var VELDIG hardt tror jeg…

Men Pepper kastet seg dramatisk rundt, og hylte og skrek: “AUUUU!!!! AAAUUUU!! Ikke slå Salt!! Slutt!! Jeg SKAL hjelpe deg!!!”
Så kom han pilende mot meg der jeg sto…Jeg fikk jo absolutt ikke ligge i fred på sofaen i dag nei…, og måtte på beina……

“F-f-f-f-frooooodiiiith!! Atte….Atte…..Salt SLÅÅÅÅÅR!! Er DET lov???”

Og det er det jo ikke så da ble det straff i skammekroken på henne, og INGEN trekking av kalender-gaver så klart.
Det blir det PEPPER som får lov til!! Jeg må se å få oppdratt Salt litt mer…
SÅ nå er Pepper snart klar, om enn litt forslått… Men før han skal trekke: 


Her er svarene på oppgavene: 

Det var så klart: 

Og dette var , så klart: 

(Jeg blåser i skrive-feil når folk skriver svarene, bare så DET er sagt 🙂 )

Og her sto det så klart: 

(Ja…jeg har skrevet ET en gang for mye…Går litt fort i svingene innimellom… )

 

Sånn…da var det klart for  Pepper og trekningen…

I dag er han treg ned i lua…Han VIL springe fort…men fordi han har blitt litt herjet med, er han ikke i form…Men han kommer seg da ned, med litt hjelp….og ut rygger han litt lett haltende… og kommer til meg med en gulle-god lapp og på den står det skrevet …



 

Hurra!!!  Oslopadda!!!! 
I dag var det deg!! Du vant den åttende kalendergaven. Og det var mange med riktige svar i dag også. Moro!!
Pepper gratulerer, og bukker til deg:  Hurra!!
Og gaven kommer fortere enn du aner <3

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen,og gleder seg over den 🙂
Jeg setter stooooor pris på alle som er med og kommer med koselige kommentarer, selv om jeg selv ikke er så tilstede DER ute om dagen 🙂 

Nye muligheter for å få kalendergave i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 9 i morgen tidlig og jeg åpner klokka 7, og jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid å rekke å svare.
Jeg har 15 kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med 🙂 

God natt så lenge <3

 

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

10 kommentarer
    1. Gratulerer til Oslopadda! Vi koser oss masse med julekalenderen din, – er like spent hver dag på oppgavene! Takk for at du ordner istand sånt for oss, både med å lage premiene og innleggene! >3

    2. Jeg klarte oppgavene! Hurra, det var ikke lett. Gratulerer til Oslopadda. Salt og Pepper blir nok venner igjen framover. Ha en vakker dag! Klemsiklem 🙂

    3. Gratulerer til Padda! 😀 Salt og Pepper er litt sånn typisk Jente og Gutt synes jeg. Jenta er litt “sleip” på SIN måte og gutten på SIN: (Stigmatiserer jeg nå, mon tro?) 😉

    4. Stakkars salt..som prøvde å hjelpe deg..også ender hun i skammekroken!! jaja..sånn kan det gå.. gutta kommer seg unna..hihih..Gratulerer til vinneren!!

    5. Nei, guri MALLA!!! Så morsomt! 🙂 🙂 Hurra! Jeg gleder meg til å se hva jeg vant 🙂 Og takk til Pepper som trakk mitt navn! Stooor klem til ham, og hils masse til Salt også, som har vært så effektiv som vaskehjelp. (Eller gjorde hun bare vondt verre??)
      Takk!
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg