Hei- her er jeg!!

Hei-hei
Jeg tenkte det var på tide å titte innom som NESTEN meg selv bittelitt. 
Det er mye rotter, mus og fantestreker om dagen. Og JEG er jo nesten ikke å 
se snurten av noe som helst sted… Som meg selv mener jeg…

Det er travelt i livet mitt om dagen, både på jobb og privat. Så jeg mangler tid å 
sette meg i ro og KOSE-lese blogger, svare på kommentarer på egen blogg osv. 
Så man skulle nesten tro jeg ikke VAR her… 
MEN…jeg regner med du merker det på et slags vis, via Salt og Pepper som herjer
rundt 🙂
Jeg er innom nå for å takke alle som er innom meg hver dag, som gir uttrykk for at 
de koser seg med kalenderen, som ler og koser seg sammen med meg 🙂 

OG så er jeg så klart innom for å minne deg på dagens kalender -luke. Den finner du 
HER, bare gå inn 🙂 

Jeg har åpent til kl 22, så det er bare å komme!

 

#kalender #påminnelse #julekalender #adventskalender

7 kommentarer
    1. Å, så herlig julebilde av fineste deg <3.
      Har full forståelse med det med mye å gjøre, her så lider begge mine blogger, og jeg savner sånn å koselese blogger, men nå som jeg har blitt hundemamma, så bør jeg jo egentlig ta litt jobbpermisjon, og kose meg med å både lese blogg, og blogge mer selv <3

    2. Flotte nissemor 😀
      ja du har det travelt kan jeg tenke meg. Jobb, to røver-rotter og kalender pluss alt annet 🙂 Du er så dyktig, kjekke du 🙂 Gir oss lette og ikke så lette og helt opp i vriene kalender-oppgaver 🙂 Det er helt topp 😀
      God adventsklem fra meg til deg <3

    3. Herlig bilde av deg med nisselue. Ikke lett å rekke alt for tiden, men vi gjør så godt vi kan. Tusen takk for all moroa du lager med rottentottene. Jeg gleder meg hver dag til å se hva dere har funnet på. Ha en vakker dag mot juletid! Klem 🙂

    4. Flott bildet av DEG! og ja, koselig å se deg også! men ikke stress deg syk nå..roe ned og ta livet med ro…Ha en god kveld! klem!

    5. Vet det er mye for deg om dagen… men koselig med julekalender :)) Flott nissejente med fletter og greier :)) Klem og kos deg som best du kan <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg