Trekning av kalendergave bak luke nr 9

I dag har det rett og slett vært FULLT fokus på nissen…
Og på hva man ønsker seg til jul. 

For Salt og Pepper er det ganske hyggelig å sitte sånn og skrive ønskeliste til nissen. Litt marsipan og sjokolade hadde de  i kurven fremdeles også så det var riktig en hyggestund.

Og siden ALLE vet at for å få ønskene sine må man være snill og grei, så er det INGEN som har gjort en eneste rampestrek her i dag… For nissen ser ALT…. Gjør han ikke..?

Ganske beskjedne ønsker egentlig, spør du meg… Salt er ikke sÅ storforlangende…

Pepper har fåt “dreisen” på skrivinga, og elsker å lage liste til nissen. Og han burde jo få det han ønsker seg egentlig..

Til sist var de begge storfornøyde, og hadde helt glemt marsipangriser og sjokolade…. Så den skal nok Frodithen spise NÅ!!


For nå er det klart for trekking av kalendergave snart, og da kan jeg late meg litt…. Dette tar andre seg av..

Og siden oppførselen har vært eksemplarisk på begge i dag, følger vi vanlig rekkefølge. Og etter Pepper i går, er det SÅ KLART Salt i dag!! Og det gleder hun seg VEEEEELDIG til!! Det å plukke ut hvem som skal vinne kalendergave er en høyt aktet jobb, så det å gå glipp av en luke eller to er faktisk et lite TAP for den det gjelder… 
Men altså: Salt er klar i dag- men før vi trekker vinneren: 


Her er svarene: 

Og nissen var så klart: 

Og dette var så klart en yngre utgave av: 

Det som måtte kjøpes til juletreet var:

Så da var det bare for Salt å gjøre seg klar her. Hun er LITT “vill i nikkersen” her akkurat nå…Spinner omkring… Har blitt litt mye stillesitting med den derre ønskeliste-skrivinga… så nå har hun “lopper i blodet”… 
Så her kommer hun!! I full fart mot lua..

KRÅLER seg nedi…. plasker omkring blant lapper i haugevis…Og får fisket med seg en favoritt…Og opp av lua kommer hun i full fart!! Og på lappen hun klasker i fanget mitt står det med tydelige bokstaver: 

 

 

 

Hurra!!!  Missmusicalqueen.blogg.no!!!! 
I dag var det deg!! Du vant den niende kalendergaven. Og det var mange med riktige svar i dag også skal jeg fortelle deg. Så det var moro du vant!! 
Salt gratulerer, og neier til deg:  Hurra!!
Vi sender gave i morgen 🙂

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen,og gleder seg over den 🙂
Jeg setter stooooor pris på alle som er med og kommer med koselige kommentarer, selv om jeg selv ikke er så tilstede DER ute om dagen 🙂 

Nye muligheter for å få kalendergave i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 10 i morgen tidlig men siden det er helg åpner jeg ikke før i 8-tida…Jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid likevel til å rekke å svare.Tror du ikke?
Jeg har 14 kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med 🙂 

 

God natt så lenge <3

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

8 kommentarer
    1. Gratulerer til Veronica med den 9.gaven. Ønskelistene til Salt og Pepper er nå søte og veldig beskjedene. Ikke helt sånne ting mange barn ønsker seg i dag – dessverre.
      Nå er jeg klar for en ny dag her. Først blir det handling og så blir det bytur. Klem <3

    2. Gratulerer til vinneren! Herlige Salt og Pepper, så flinke de er til å ønske deg greie gaver og at de la igjen sjokolade og marsipan til deg da!!!!!! Nå blir det nok gaver på dem til jul! Ha en vakker dag. Klemmer i advent!

    3. Hurra ^^ Aww, minner som kommer tilbake 😀 Husker det var et sånt nummer vi kunne ringe til da vi var barn. Så fikk vi snakke med nissen og fortelle hva vi ønsket oss 😛

    4. Det var fine ønsker..du må passe på så de får noe til jul da.. stakkars små.. Gratulerer til vinneren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg