Trekning av kalendergave bak luke nr 10

I dag har vi vært på landet igjen…Og for å komme dit, må vi med tog..


Det er ikke bare-bare å ha med små rottentotter ut i verden skal jeg love deg.. For de er snare ut av sekken…Og når de første er ute…så piler de avgårde fortere enn en Frodith rekker å reagere… 
Opp trapper, bortover gulver og VIPPS så klatret de opp mot et juletre inne på Oslo S. 

Og det er jammen ikke bra…for inne på Oslo S er det mange securitas-vakter, og de har vært ETTER MEG før…De liker ikke ting som ikke er som “vanlig”, og jeg skal love deg at INGENTING er vanlig med Salt og Pepper.. Så jeg så for meg straff, og kjeft og alt….i hodet mitt… 
Men jeg så ingen securitas-vakter, men hørte plutselig Salt hyle: 

“Fdooodiiid!!! JÆI sidddde fast!!! Desa!!! Deeesa sidde fast!!!”

Det var da jeg så det…Nesa satt virkelig fast.. Hun var LITT for ivrig på å komme FØRST opp til juletreet, og da kan det fort gå galt..

Pepper derimot var nærmest klar for å gå “over lik” for å komme først, og trasket i vei. OVER Salt…. Tro henne på nesa…på hodet….

Og etter nesten å ha satt fast sin egen nese, rev han seg løs, tråkket hardt på Salt så hun løsnet…


...og kom selv opp til det flotte juletreet. 
“Jeg vant!!! Jeg VANT!!”

Stor lykke for Pepper, som sjelden vinner noe som helst. Salt lå litt slukøret nede på gulvet der, men hun var mest flau for å ha satt fast nesa si tror jeg…
 

Siden Pepper VANT klatre-økten i dag, er det han som får trekke kalendergaven. Og han er klar som bare det, men før vi trekker vinneren: 


Her er svarene: 

Nissen i dag var så klart: 

 

Og den unge utgaven viste en kommende kronprinsesse: 

 

Og hvis du tittet inn på innlegget fra i går kvel, så satt jo Salt og Pepper og skrev ønskelister, og da ønsket Salt seg: 

Og Pepper ønsket seg: 

Og i morgen må vi vel ut å jakte på slike gaver… I tillegg er det jo snart julebord-tid for Salt og Pepper, og Lucia er jo rett om hjørnet… Og det krever jo sitt.. Tror nok vi må trave i butikker i morgen… 
Men NÅ…er det klart for trekning av kalendergave bak luke nr 10. 

Og her er Pepper i farta!!
Full fart ned i den digre lua, for å finne en fin-fin lapp:
 

Spoler rundt med den digre lappen han fant, før han kommer i full fart på sine små nette rotteføtter opp igjen, og leverer meg lappen…
Og der står det jammen meg: 


 

Hurra!!!  Kaya!!!!!! 
I dag var det deg!! Du vant den tiende kalendergaven. Det var mange med riktige svar i dag også skal jeg fortelle deg. Så det var moro du vant!!  Og du har jammen vært iherdig her på kalenderen, så da er det ekstra moro. Jeg kontakter deg på mailen, så jeg får adressen din.

Pepper hilser og gratulerer! 🙂
Vi sender gave  på mandag

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen,og gleder seg over den 🙂
Jeg setter stooooor pris på alle som er med og kommer med koselige kommentarer, selv om jeg selv ikke er så tilstede DER ute om dagen 🙂 

Nye muligheter for å få kalendergave i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 11 i morgen tidlig men siden det er helg åpner jeg ikke før i 8-tida…Jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid likevel til å rekke å svare.Tror du ikke?
Jeg har 13 kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med 🙂 

God natt så lenge <3

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

8 kommentarer

Siste innlegg