Trekning av kalendergave bak luke nr 11

I dag har shopping stått på programmet.. Men siden ca ALLE i Oslo hadde tenkt på det samme som meg, så tok vi det ganske piano. 
Vi ordnet litt forskjellig, men mer om det i morgen… 

En ting vi hvertfall fikk ordnet i dag, var nye forklær… 

Salt og Pepper har mast fælt om å bake til jul…Og jeg BØR vel kanskje det… Men jeg er jo ELENDIG på matlaging…Har jo ikke tittelen Miss Ferdigmat for ingenting liksom…
Men siden det er jul stort sett bare en gang i året, så får vi se om vi ikke får ordnet den saken… Nå har jeg hvertfall ordnet forklær… så får vi se…


Salt og Pepper hadde motoppvisning nærmest…Svinset og svanset foran speilet med de nye forklærne, og viste seg fram for seg selv, og bittelitt for meg..

“SE så fine vi er Pepper!! Vi MÅ jo få bakt litt, med så fine forklær!!”

“Froooodith!!! KAN vi bake?!! I morgen …eller til helga igjen??? Bare ETT slag i det minste??”

Bedende øyne, som det er VELDIG vanskelig å si nei til… Så Frodithen vurderer det VIRKELIG!!

“Jippie!!! Vi skal BAKE!!” 
De danset omkring… Her kan man ikke si KANSKJE…for det tolkes som et høyt og rungende JA: 
Gir du dem lillefingeren, så tar de hele HODET 😀

Og mens vi tenker over bake-saken, og om hvorvidt det blir noe av, så skal vi trekke kalendergave for dagen i dag, luke nummer 11…

Siden Pepper fikk trekke i går,  er det Salt som får trekke kalendergaven i dag… Og hun gleder seg som vanlig hun, står og tripper her…. men før vi trekker vinneren: 


Her er svarene:
 

Dette var så klart: 

Og han her er vel lett gjenkjennelig, og var så klart en ung utgave av: 

Her har jeg godtatt begge deler som svar 🙂 

Og i hjertet sto det, både speilvendt og oppned: 
 

Men NÅ…er det klart for trekning av kalendergave bak luke nr 11 her altså. Og jeg regner med du har ventet spent en stund nå?? Det har hvertfall Salt. 

Og her er hun i løpefart mot lua… Hun vet det er mange som har prøvd flere ganger, og hun har VELDIG lyst å trekke den RETTE lappen…Men nede i mørket der kan hun jo ikke se noe som helst, så det blir den lappen hun FÅR tak i …
Så nå raser hun i vei…

Og kommer ryggende tilbake til alle oss som står spent og venter…” Er du KLAR???” Jeg sa : ” Er du klar???”
For her kommer hun med en diger lapp…og på den står det skrevet: 


 

Hurra!!!  Annebe.blogg.no !!!!! 
I dag var det deg!! Du vant den ellevte kalendergaven. Det var mange med riktige svar i dag også!! Moro at fortsatt mange er med 🙂 

Salt neier og svinser og gratulerer 🙂
Kanskje vi kan møtes, så får du gaven. Hadde vært gøy om vi fikk til før jul <3 Eller så kommer den i posten, jeg har en fin lue til deg her nemlig 🙂

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen,og gleder seg over den 🙂
Jeg setter stooooor pris på alle som er med og kommer med koselige kommentarer, selv om jeg selv ikke er så tilstede DER ute om dagen 🙂 

Nye muligheter for å få kalendergave i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 12 i morgen tidlig og siden det er hverdag igjen, åpner jeg kl 07:00..Jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid til å rekke å svare.Tror du ikke?
Jeg har 11 kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med 🙂 

God natt så lenge <3

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

25 kommentarer

Siste innlegg