Trekning av kalendergave bak luke nr 17 OG 18

Spenningen var til å ta og føle på her i dag…Og det var ikke BARE pga at det skulle trekkes to luker i julekalenderen… Nei, en del skyldtes håndballjentenes finalekamp også…

Pepper og Salt hadde benket seg foran tv…

Og publikum hoiet og skrek..

Salt og Pepper måtte bytte plass opp til flere ganger, før de ble fornøyde.. Og det var akkurat som “maur” i kroppen på dem…

Og jeg tror mye av det i tillegg skyldtes spenningen før trekningen i dag. VI har vært på landet, både hos søsters og hos rotte-bestemor, så her har ikke vært mye tid foran pc-en. 
Nå er Salt og Pepper klare for trekningen og de får faktisk ta HVER sin gang i dag, siden det er TO luker i dag. 

 

Først trekningen for 17 desember:  
 

Og her var svarene for den luka:

Dette var så klart : 

Og denne unge mannen var han vi kjenner som: 

 

Og i hjertet sto det: 

Og vinneren av gårsdagens luke trekkes av Salt. Ned i lua med seg: 

Og i full fart opp igjen, fordi Pepper venter med neste luke… Salt romsterer litt, men skynder seg opp, og har med en lapp som er gulle- god, og på den står det: 

Hurra!!! Evaswindow.blogg.no  !!!!!
I dag var det deg!! Du vant kalendergave i dag!! Det var koselig!! Salt er ellevill for at det ble deg, og tar en liten piruett. Jeg tror jeg har adressen din, så da kommer det snart en liten kalendergave <3
Gratulerer!! 

 

OG SÅ

….går vi så klart over til trekning av kaledergave for 18. desember med en gang: 



Og her er svarene for DEN luka: 

Nissen i dag var sangfuglen: 

Og for noen var det lett å se at dette var: 

 

Jeg var en RAKKER på røverspråket som barn, og snakket det flytende…Og for meg var det lett å se at det sto:

 

Så da var det klart for Peppersen…Han er LITT sur for at han ikke fikk løpe først….Rimelig gira etter håndballkampen og alt.. Men det er ganske fint å være den vi husker til sist også, før vi legger oss… Og med DEN garantien, ble han skikkelig fornøyd igjen… Så her er han klar, og skal trekke dagens luke…

 

Full fart i lua, med håndball -finter på veien ned… “Jeg er liksom Nora Mørk!!!Se på meg NÅ”
Vi må liksom minne han på at han er helt umulig å se nedi lua der… 


Skynder seg igjen…. Haler og drar… trekker og brekker… fisker og mikser…Og kommer i fykende fart opp igjen…som om han skulle truffet på noe farlig nedi der:
“Froooooodith, jeg HAR`N”
Så her kommer det han hadde, lappen for dagens luke…Og på den står det: 

 

Hurra!!! Hanne Beate!!!!! Min bloggløse bloggvenn. <3

Du har vært ivrig, og vært med hver dag tror jeg, så dette var fortjent 🙂 
Hipp-hipp 🙂 og Gratulerer!!
Håper du blir fornøyd med den lille saken som Salt og Pepper sender i morgen.

 

Og til alle som var med i dag:

Det var dagens to trekninger.Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen i år,og gleder seg over den 🙂
Jeg setter stooooor pris på alle som er med og kommer med koselige kommentarer. Nå er det ikke så mange dager igjen….men det ER n
ye muligheter for å få kalendergave i dagene som kommer.

Jeg legger ut luke 19 i morgen tidlig og åpner kl 07:00..Jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid til å rekke å svare.Tror du ikke?
Jeg har fremdeles 5 kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med! I morgen er det kanskje DIN tur 🙂

 

God natt så lenge <3

 

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

14 kommentarer
    1. Gratulerer så mye til Eva, og så gøy at jeg vant også! Eva sin blogg har jeg lest nesten like lenge som din, ei veldig koselig dame!
      Tusen takk, – gleder meg masse til premie i posten!❤️

    2. Ja det var en spennende kamp! og jammen så fikk salt og pepper det med seg også..flott! jeg heiet og skrek her..så endelig så fikk vi gull!! Gratulerer til vinnerene!!

    3. Gratulerer, to verdige vinnere der. Og så gøy de følger med på håndball da! 🙂 I går rakk jeg ingenting, travel dag, og i tillegg selvpåført dårlig form, hehe. God mandag. klemmer<3

    4. Gratulerer så mye til Hanne Beate 🙂 Artig at hun og jeg vant i samme blogginnlegget, selv om det var hver vår dag 😀
      Og tusen takk kjære Frodith, fordi du har to sånne sjarmører som engasjerer seg så veldig 🙂 Jeg er jo ekstra glad i Salt akkurat i dag da. Du må hilse så mye, og gi en klem fra meg <3
      Ønsker deg en god og fredfull uke nå frem til julaften 🙂
      Gooood klem <3

    5. Gratulerer til begge vinnerne! Håndballkampen fikk jeg ikke sett i dag, var i kaffeselskap, men min svoger satt og fulgte med på telefonen, så han oppdaterte hele veien 🙂 Det var utrolig mye mennesker på mitt nærkjøpesenter i dag, så jeg fikk ikke gjort alt jeg skulle. Men det kommer en dag i morgen også <3

    6. Det blei litt vel spennende mot slutten på den kampen der ja. En 5-målsledelse ledelse kan fort snu, noe den gjorde begge veier. Men, vi vant og det er det viktigste- hurra 😀
      Og gratulerer til begge vinnerne 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg