Trekning av kalendergave bak luke nr 19

Salt er som andre jenter ganske opptatt av klær og å se fin ut… Så selv om hun for det meste løper rundt naken…så ER hun opptatt av klær altså…

Hun kan stå henført å se på lekre, lårkorte, glitrende, blondekjoler…Og glemmer fullstendig at hun har LITT for korte bein for denslags..

Jeg har fått henne med på å se på barneavdelingen…selv om ting der ikke er halvparten så lekkert så klart… Men den t-skjorten med de sløyfene som glitrer kunne kanskje gå an….tenkte  hun… før hun kom på at hun ikke har ARMER…


“Er kanskje DENNE noe for meg??…”

Hun begynte å bli en smule fortvilet da vi jaktet butikkene her en dag… 

 

Det endte med at vi måtte kikke i dukkeklær-garderoben på jobben… Og hun var GALLE-sur, da DENNE var det mest passende. Hun SLO oppgitt ut med “armene” og klaget: 

“Mener du jeg skal GÅ med den her???”

“Frodith,…jeg ser jo ut som en BLØTEKAKE!!!” Hun gren på nesa..
“Ja…men en veldig søt bløtkake da Salt!”

Jeg holdt tommelen opp, uten at det så ut til å overbevise henne…

Men som et lite plaster på såret, for det ELENDIGE julaftens-antrekket jeg har valgt ut til henne, skal hun få lov å trekke vinneren av kalendergaven i dag … Og det veier jo alltids opp litt…

Men før vi trekker vinneren…
Her er svarene: 

Nissen var så klart: 

Og denne unge mannen ble senere til en litt eldre utgave av: 

Og i hjertet sto det så klart: 

 

Nå er Salt kommet over hele kjoleskuffelsen, siden hun får trekke kalender-vinneren… Nå er det best vi bare kjører i gang, før hun kommer på alt det der med den bløtkakekjolen som hun må ha på julaften… 
Så nå er det klart for SALT!!! 


“Kom igjen Salt! I lua med deg!!”

Hun fyker avgårde så fort små Salt-føtter kan!! Finner en av de mange lappene nedi der, og vet at NÅ er det ikke mange gaver igjen, og at det GJELDER å velge riktig. Så hun krafser litt omkring før hun bestemmer seg…Så tar hun tak, løper opp igjen med den, og slenger den i fanget på meg…Og på lappen står det:  

 

Hurra!!! Vanja!!!!! Inneuteferdig.blogg.no
I dag var det deg!! Du vant kalendergave i dag!! Og den blir sendt i morgen den dag. Med to frivillige post-bud. Håper du blir glad for det som kommer .Salt neier og tar en piruett.
Gratulerer!! 

 

Og til alle som var med i dag:

Det var dagens trekning. Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen i år,og gleder seg over den 🙂
Jeg setter stooooor pris på alle som er med og kommer med koselige kommentarer. Nå er det ikke så mange dager igjen….men det ER n
ye muligheter for å få kalendergave i dagene som kommer.

Jeg legger ut luke 20 i morgen tidlig og åpner kl 07:00..Jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid til å rekke å svare.Tror du ikke?
Jeg har fremdeles 4 kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med! I morgen er det kanskje DIN tur 🙂

GOD NATT <3

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

8 kommentarer
    1. Den kjolen var jo kjempe fin!! men kanskje ikke sååå julete!! Er ikke mye rødt der..så forstår Salt altså…du må nok ut å se etter ny rød kjole!! hihih. Gratulerer til vinneren!

    2. Tihi, så fin hun ble da 😉 Rakk ikke å være med i dag jeg ;o Siden det har vært litt både her og der ^^ Har jo allerede vunnet, men er så koselig å være med for moro skyld 😀 Hehe

    3. Gratulerer så mye 😀 Det er kjekt å bli trukket ut, det vet jeg 🙂
      Men du Frodith, som er så flink med garn og sånt, du kunne jo laget noe fint som Salt kunne ha på seg, for å slippe den bløtkakekjolen 😉
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg