Trekning av kalendergave bak luke nr 20


Det var to som var en SMULE overrasket her i dag, da jeg kom hjem fra jobb og butikker… De har vært hjemme i dag, og drevet ugang… men ryddet fint etter seg.. Det fikk jeg en sms om i 16-tiden.: 
“Har vært rampete, men rydet etter åss.. Har du med GÅÅÅTERI??”

 

Jeg hadde ikke med GÅÅÅTERI…men jeg hadde med en liten førjulspresang… Og det tok dem ganske “på senga”!

“Er`n til oss??? Er det SANT???”

Og sant var det..Man må jo ha litt førjulspresanger også… Gaver er mest moro når “folk”  MINST forventer det… 

De føk i vei bortover gulvet, med sikte mot den skinnende presangen…

Kastet seg over den…

Rev og slet…til de til slutt fant ut de måtte samarbeide… 
“Vi må ta hver vår snor….PEPPER!!! Du tar venstre… ja der du står da…og jeg tar her borte…som er høyre….tror jeg…”

Så dro de i hver sin ende…og snoren løsnet litt etterhvert…. 

Men hva som var i gaven, får du ikke vite før i morgen tidlig…Så nå har du litt å lure på…

Men du trenger ikke lure lenge på hvem som vinner kalendergave for luke 20 , for den skal trekkes NÅ!!!
Og det er Pepper som skal få trekke vinneren i dag, fordi Salt trakk i går.. 
Men før vi trekker vinneren…
Her er svarene: 

Dette var så klart: 

Og denne unge mannen er den nå noe eldre: 


 

Og i hjertet sto det så klart: 

Her står Pepper klar og pirker meg på skulderen…. Lurer på om vi skal trekke kalendergave NÅ DA???
Og jeg ser ingen grunn til å vente mer nå, så her er han!!!! THE ONLY ONE: 
THE PEPPER!!
På vei med skøytetak nedover i lua…Gjør seg til …
“Se på meg nå!!! “

Han løper rundt nedi der, og kommer opp igjen…halende på en fin-fin lapp…og på den står det: 

 

 

Hurra!!! Ravn73.blogg.no!!!
I dag var det deg!! Du vant kalendergave i dag!! Og den blir sendt i morgen den da.  Med to frivillige post-bud. Men du må komme med adressen din i innboksen. Håper du blir glad for det som kommer .Pepper bukker og gliser fra øre til øre!!
Gratulerer!! 

Og til alle som var med i dag:

Det var dagens trekning. Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange liker kalenderen i år,og gleder seg over den 🙂
Jeg setter stooooor pris på alle som er med og kommer med koselige kommentarer. Nå er det ikke så mange dager igjen….men det ER n
ye muligheter for å få kalendergave i dagene som kommer.

Jeg legger ut luke 21 i morgen tidlig og åpner kl 07:00..Jeg har jo åpent fram til kl 22, så det skulle være godt med tid til å rekke å svare.Tror du ikke?
Jeg har fremdeles 3 kalender-gaver igjen, så jeg håper mange fortsetter å være med! I morgen er det kanskje DIN tur 🙂

GOD NATT <3

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver

9 kommentarer

Siste innlegg