Trekning av kalendergave bak luke nr 22

Siden det snart er jul, har hele huset her fått seg en rundvask som du kanskje skjønte tidligere i dag… Men siden det er jul er det noen ANDRE også som trengte en vask….


Så når det nærmer seg julaften lar jeg NOEN få seg en tur på “tivoli”…
Det gjelder å gjøre det litt fristende…dette BADET som skal gjennomføres..

De to labbet i vei…mot den store karusellen..
Og der inne var det både håndklær og annet de kunne le og more seg med…

Da de nærmet seg… gikk det plutselig opp for Salt at det var SÅPE der inne…
Og vann….
Og at Pepper ikke skulle være med….

“Må jeg Frodith?? Er du helt sikker?? Er det HEEEELT nødvending dette her??”
Hun så en smule engstelig ut der hun tittet opp på meg med store øyne….

Og JA, det er HELT nødvendig, hun blir så VELDIG skitten… Så lua måtte av, og helt naken var hun klar for den morsomme bade-kvelden…

Hun nølte litt i det hun skulle inn…

Men jeg gjorde kort prosess…og kastet henne oppå den store haugen med håndklær…

Jeg hadde LITT dårlig samvittighet….

…da jeg så henne innestengt der….

…men jeg regnet med at i løpet av noen runder der inne, ville hun få latterkrampe og le så det gjallet i hele huset her… For hvem vil ikke dra på tivoli, og blir REN i samme slengen??

 

Så det er Pepper som skal få trekke vinneren i dag, fordi Salt er på badet som du så….. .
Men før vi trekker vinneren…
Her er svarene: 

Dette var så klart:

 

 

Og denne unge mannen ble en gentleman i en film og storsjarmør i de fleste filmene, og han het: 

Og disse to sangene var så klart: 

Men nå er Pepper veldig klar her, for han vet at det er nest siste trekning og at Salt bader i vaskemaskinen, så nå vil han ha det gjort mens hun er borte… SÅ nå fyker han avgårde ned i lua…

Han traver rundt…. tar en støveldance nedi der… Stepper litt med små tresko på…Og DER fikk han øye på en kjempefin lapp…Han fisker den med seg, og kommer i lynets fart opp igjen. Gir meg lappen…Og på den står det: 

 

Hurra!!! Elin Slåen. Elevele.blogg.no!!
I dag var det deg!! Du vant nest-siste kalendergave! Det er en spesiell liten gave som skal ut på tur i morgen, så håper du liker den 🙂 Den sendes i morgen, men kommer nok ikke fram før i romjula, men DET er jo moro også. Gaver i romjula..
Gratulerer til deg!!  Og en varm klem fra Pepper. Nå skal jeg ut å henge Salt til tørk… 😉

Og til alle som var med i dag:

Det var dagens trekning. Tusen takk for at du var med!! Det er veldig koselig at så mange  har likt kalenderen min også i år.
Jeg setter stooooor pris på alle som er med og kommer med koselige kommentarer. I morgen er det siste luke i Frodiths Julekalender, og det er alltid LITT trist. Men moro har det vært 🙂 

Jeg legger ut luke 23 i morgen tidlig, men siden det er siste dag, åpner jeg kl 08:00, for jeg har JULEFERIE 🙂

GOD NATT <3

 

#kalendergaver #julekalender #adventskalender #gaver #jul #saltogpepper

8 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det er deilig med ferie. Har startet 🙂 Nå er det siste luka i kalenderen i dag også, og så er DEN ferdig for i år.. Kos deg du også. Jeg blir nok ute med kameraet litt i romjula 🙂

    2. Gratulerer til Elin! Stakkars rotter! må vaskes…jaja..de er jo med på så mye, så de må vel det..Herlige rottene! ja tenk..nå er det snart over..buhuuu…håper du får en flott feiring! og kos deg med juleferie!!

    3. natheless: He-he. Hun har ikke badet på EKTE ennå…men det kommer, vaskemaskinen går i dag 😀 He-he. Det er siste luke igjen i dag da 🙂 Og det har vært veldig gøy i år også 🙂

    4. Richard Gere! Den var vanskelig. Imponert over hvor flinke folk er! Og så gøy med vaskemaskinen, selv om hun så litt engstelig ut, hehe Herlig bilde inni vaskemaskinen:) klemmer på lillejulaften. weiiiii.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg