Det skal innrømmes…



…at selv om jeg elsker å være rottemor… Og spesielt i desembermånedene….år etter år….

 

Selv om jeg elsker å være regissøren bak sprell og fanteri…
..og  å få to tøydyr til å framstå så levende som de faktisk ER…


Så må jeg faktisk innrømme at det er LITT deilig når romjula kommer…
Og jeg kan være BARE Frodith igjen…med alt det innebærer..


Uten så mye som en bitteliten tanke for en skarve MUS en gang..
Kun tenke på foto, turer, dikt, noveller, og annet fjas her på bloggen… 
Og ellers ha et liv med samboeren, familie og venner, uten to rottiser på slep…

MEN…når det er sagt…:

Her er dagens påminnelse om siste luken i Frodiths Julekalender.. 
Du har sjansen til å vinne DENNE :



…som er den siste kalendergaven som deles ut..
Gå inn HER så kommer du til dagens luke 🙂 

Ha en fin kveld så lenge <3

 

#frodith #kalender #hverdag #bloggen

 

10 kommentarer
    1. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke rekker så mye bloggaktivitet i desember. Alt for mye jobb, men nå er det juleferie og roen har senket seg. Selv om jeg ikke har rekt å være med på rotteracet ditt hver dag, så har jeg vært innom ofte og er så imponert over det du har fått til. Ha en riktig god jul

    2. Jeg syns det har vært veldig moro å følge rottene og deg på alle mulige slags sprell i desember, men skjønner godt at det skal bli godt å bare tenke på seg selv igjen 😉
      Håper du har en nydelig kveld, og koser deg <3

    3. DET skjønner jeg godt..for det kreves mye..og du står virkelig på med disse rottene..jeg føler virkelige at de er levende! så herlig!! så kos deg i romjulen! og ha en riktig god feiring!! GOD JUL!

    4. Ja, nå er det jul og den skal vi nyte til fulle. Vi har gjennomført våre kalendere og kan være stolte av oss selv. Ha en vakker kveld. Klem 🙂

    5. margarites: Vi blir få på julaften også. 6-7 stykker. Jeg synes det er deilig jeg 🙂 Hit igjen på 1. juledag. Så blir en natt hos søsters 🙂 Deilig med fri 🙂 Klemmer <3

    6. God kveld på lillejulaften 🙂 Den siste julenøtten måtte jeg ta på jobben i dag, for jeg rakk det ikke før jeg dro. Vi som har småbarn på avdelingen har hatt nesten full gruppe, mens de store avd har hatt nesten ingen barn. Nå sitter jeg her og slapper av litt for en gangs skyld på en lillejulaften og venter spent på den siste trekningen. Jeg har jo lue fra deg som jeg bruker – i en annen farge – men denne med dusk var kjempestilig, så jeg har jo fortsatt en sjanse 🙂 I morgen blir det stille og rolig, vi og ungene og min mor. Det er koselig! Ønsker deg en riktig god jul og tusen takk for enda en fantastisk adventskalender! Juleklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg