Trekning av kalendergave bak luke nr 23

Da var det siste kvelden, og siste trekningen her i Frodiths Julekalender. Og tradisjonen tro avslutter vi med et lite julebrev…dvs det lille skrytebrevet som vi tok bilder til hos fotografen.Vi har så klart valgt de mest vellykkede bildene, der de begge ser ut som noe man kan skryte av. Striglete og fine til sist.​


 

Så da ble det skryte-brev fra oss, også i år…
Og de må jo sendes over hele landet så klart,  med ønske om God Jul til alle vi liker. Nå er det snart tid for ribbe, og riskrem…Det er snart tid for julegavene, som jeg jo elsker…   Det er snart tid for AV med pysj-bukser og INN i  trange strømpebukser og kjoler som er litt for avslørende for ribba, for noen timer…..
SÅ er det klart for pysjen, resten av jula for min del 😉


Om ikke lenge er det tid for å ta av nisseluene, og bare være SEG SELV igjen… Og det er hvert år litt vemodig, både for krydder-gjengen og meg. Men jammen er det litt godt også, som du har skjønt…Men før det skal skje må vi trekke siste kalendergaven..

Før vi trekker den siste kalendergaven…. Her er svarene på dagens julenøtter: 

Dette var så klart: 

Og dette var jammen meg: 

 

Og i hjertet sto det: 

Og det kan du jo egentlig grunne litt på helt til neste advent…For nå er det et år til DEN ståheien igjen.. Men adventen hadde HELT KLART vært mye fattigere uten Salt og Pepper, for meg i det minste.. 
Men nå er vi ferdig med alt snikk-snakk, nå er det klart for trekking, og siden Pepper fikk ta første luken på bloggen, så får Salt avslutte.. 
Ned i lua med seg…



Og der var hun tilbake med adventens siste vinner, og på den står det : 

Maiken!! Maikensnattblogg.blogg.no!! I dag ble det deg. Moro!!!
Du vant siste kalendergave, det ble denne lua, og den sendes så fort jeg får sjansen, så du kan holde deg varm på øra og fin på hodet 🙂

 

Da vil jeg bare takke for denne gangen. Takk til alle som har vært med, lest, kommentert og deltatt. Det er like moro hvert år. Takk for oss for denne gangen! I morgen er det bare Frodith her 😉

God klem fra oss <3 

 

#julekalender #adventskalender #jul #kalendergave #lillejulaften

18 kommentarer
    1. Min matgale verden: Nei, du rakk ikke gjette 🙂 MEn det gjør ingenting 🙂 Håper du får en god jule Kjersti 🙂 Her skal jeg avgårde i 14.30 tida. Blir til i morgen hos søsters. Og så hjem igjen 🙂 Tusen takk for gode ord, du er da ganske så enestående selv min venn <3 Klemmer hardt og lenge 🙂 <3

    2. Nei har du sett. Jeg trodde jeg hadde svart! Nå husker jeg at jeg var inne, men at den ikke var kommet når jeg så, og så gikk jeg på jobb, og trodde faktisk i går kveld at jeg hadde svart, men det var dagen før det da, dagene har gått litt i surr i det siste, men NÅ skal jeg slenge meg nedpå og ta julefri. Tre hele dager! Håper bare alt er greit på jobb, for kjøkkensjefen har hatt ferie denne uken, jeg har tatt bestillinger og har muligens kjøpt litt mindre enn vanlig…:) Men du. TUSEN TAKK for nok en fantastisk gøy julekalender! Og ikke nok med at det er kostelig lesning og bilder to ganger om dagen, her får man til og med hjemmelagde kalendergaver i posten og! Når man tenker over det er det egentlig helt vanvittig. Alt det arbeidet! Og det gjør du for oss. Vi her i blogg-blokken, og rekkehusene rundt omkring ! Du er et ganske så spesielt vakkert menneske du Frodith! Kalenderdronningen over alle dronninger! klemmer hardt og takknemlig <3

    3. Gratulerer til adventskalenderens siste vinner! Og tusen takk til deg, Frodith for at du gjør adventstiden kjekk for oss alle! Nyt juleferie og late dager. Riktig god jul! Juleklemmer <3

    4. TUSEN TAKK for at du lager et slikt flott advents eventyr! ELSKER å følge dyra dine og deg! herlig! og gratulerer til vinneren! GOD JUL!

    5. fruensvilje: God jul til deg også Connie, det har vært koselig med alle som var med, skulle gjerne gitt noe til alle, men ikke meg som trekker. En annen gang får noen andre 🙂 God klem <3

    6. Rakk det ikke før fristen i kveld. Masse koselig besøk og da ble det ikke lesing av blogg. Tusen millioner for hyggelig kalender med så mye artig. Du er en superdame med dine rottekrumspring. Klemmer til deg på lillejulaften!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg