Tittei ;-)

Ribba har lagt seg så vidt til ro i mageregionen.. Den trange strømpebuksa er byttet med kosebukse jeg fikk til jul, og på bordet hos søsters står det trøfler.. Jeg ville bare vise et par ting jeg fikk til jul, fordi jeg fikk det av to bloggere 

 

Disse fikk jeg av Lady August. Hun har nok tovet dem selv 🙂 kjempefine <3

Jeg fikk dronningtøfler av Kjersti Sandnes, til jeg skal Skikkelig bedrive luksus. Og det skal jeg ofte, så det er ypperlig <3

Og disse fikk jeg også, og de skal jeg love ikke var til meg, men til Rottentottene 😀 Fordi de er mini-size.. Kofferten er fra søsters og bøtta fra Lady August.

Håper du har hatt en koselig dag 🙂


#jul #gaver #kos
 

18 kommentarer
    1. ladyaugust: Jeg var helt kvalm i går, er jo ikke meninga det heller :-/ Må prøve å slappe av LITT liksom… Spiste TRØFLER i går 🙂 Det er deilig , sjokotrøfler altså 😉 Søsklemmen <3

    2. ladyaugust: Ja, var ikke det bra tights? Kjøpte til Kjersti også 😉 Du har skjønt det er meg på telefonnumrene nå? Prøver å ikke BARE spise sjoko i dag.. Men det går litt dårlig 😀 klemmer <3

    3. Mornings søs <3 Tuusen takk for julegavene 😀 Bare gjett det er noen som er fin her eller i nesten slangetights og krokkiser i munnen 😀 Det ble rimelig seint i går slik det pleier. Mamma hadde kjøpt en hel bærepose med te og kaffe så jeg måtte prøvesmake i natt 😀 Håper dagen din er fin, her starta den med ny øyebetennelse og betennelse bak øret så nå er det snart bråstopp på snop men ikke riktig helt ennå såklart. Stooor goood klæm til værdens beste søs <3

    4. Helge: Så bra å høre du hadde en fin julaften også. Det er nok litt mindre penger igjen her ja. Men heldigvis nok igjen. Nå skal det bare være fri og tid til å gjøre det man vil 🙂 God jul 🙂

    5. Min matgale verden: Jepp, og deilig med tøfler for forskjellig modus 😀 Av og til er jeg litt rufsete, og av og til mer dronningaktig 😉 Tusen takk <3 juleklem 🙂

    6. Etdiktomdagen: Ja, vi er heldige 🙂 Så koselig med pannebånd fra Connie <3 Jeg er våken hos søsters, drikker kaffe, og tar noen formiddagstimer her før jeg skal hjem igjen 🙂 Blir nok litt foto i romjula. Kos deg Mette <3 klemmer <3

    7. GOD JUL, kjekke du 🙂
      Nå så jeg rottisene plutselig for meg, ute på reise med den herlige kofferten. 🙂 Og den lekre spanna de kan samle forskjellig spennende i, på turene 🙂
      Så fikk du endelig lagt beina høyt! Og koselige blogg-gaver 🙂
      Jeg fikk også en blogg-gave. Fra fruensvilje. Hun hadde strikket et panneband til meg, som var helt lekkert <3
      Vi er heldige <3
      Ønsker deg en fredelig jul, frodith 🙂
      juleklem

    8. Det var året for tøfler i år for deg, hehe. Så deilige de tovede så ut, tøfler er kos å ha i jula 🙂 Jul er deilig, men du verden så utmattende, helt slutt her nå, tror jeg kryper til køys. gode juleklemmer<3

    9. Fine gaver det der. Kom hjem etter feiring hos mor og far for 1,5 time siden. Vi spiser alltid torsk på julaften. Og den smakte godt. Det eneste som blir ribba etter jul er lommeboka men det er en tradisjon hos mange. Fikk nytteting som klær + ei fin pute. I morgen kan jeg gjøre masse ting. Men før morgendagen er her blir det noen timer i drømmeland. Ha en fin julekveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg