Ingen gjedde, ingen pittbull- men likevel…

Det er JUL…for meg også… Og nå var det RETT før jeg glemte meg bort litt..
MEN…. plutselig gikk det opp for meg at en viss Pittbulljedda.blogg.no  har BURSDAG i dag!! Det var på veil til å gå meg hus forbi, men i grevens tid oppdaget jeg det. 
Og hvem er så damen bak dette spesielle bloggnavnet?
Det er Vera Lynn!! Og bloggen heter jo også Vera Lynns verden

 

En pittbull er jo kjent for å være en kamphund…En gjedde kan også være en tøffing…Om Vera Lynn ser på seg som tøff og kampklar vet jeg ikke 🙂 
Jeg kjenner Vera Lynn som en koselig dame, med hyggelige interesser. Koser seg med bestisen Anne på turer og hjemme. Fargelegger ved kjøkkenbordet, med sine to puser Vinja og Ronja ved sin side. Og nyter livet slik hun selv liker det. 
Men jeg har også hørt at Vera Lynn har temperament.. Fordi hun selv har sagt det 😀 Hun kan visstnok fare opp, og bli hissig, men det er visst over på et blunk.  Og slikt er da bare sunt er det ikke
?
Jeg kjenner Vera Lynn bare som en koselig og blid dame, med et smil på lur, et fint innlegg og hyggelige kommentarer på bloggene.

Og i dag har hun altså bursdag!!

GRATULERER med dagen Vera Lynn, sånn i siste liten!
Kaken er sunnere enn det andre vi spiser nå om dagen 😀

Bursdagsklemmer fra Frodith <3

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #veralynn #pittbulljedda #gratulasjoner

12 kommentarer
    1. Vera Lynn: Jeg har ikke merket NOE til hissigproppen, men du sier det selv 😀 Ja, jeg fant ut i siste liten, dagen var jo SLETT ikke over 🙂 Håper du koste deg <3

    2. Helge: Ja, jeg så du hadde gratulert, og du var før ute enn meg, så du var oppdatert på dagen. Jeg er litt i feriemodus tydeligvis, får ikke med meg alt. Men rakk det 🙂

    3. Den bloggen kjenner jeg godt. Gratulerer henne i dag også. Det er ei dame med stor kapasitet. Hun er snill, ærlig og skriver godt.

    4. Neimen så koselig dette var, med hilsen og kake også 😊 Tusen takk! Det er nok riktig at jeg er en hissigpropp, men det blåser for over. Så Pittbulljedda er nok et bra valg, hihi 😉

    5. Oj..ja det er jo du som holder orden på bursdagene her..hihih..så det hadde nok gått meg hus forbi også..GRATULERER TIL VERA!! Hipp, hipp hurra!

    6. Så koselig innlegg og gratulerer så mye til henne..kjenner henne også bare som hyggelig :)) Fin kveld til dere begge…får stikke innom å gratulere på bloggen hennes også :)) Klem <3

    7. Jeg har vært inne og gratulert henne med dagen idag. Ei veldig koselig dame, og ikke noen pitbull i det hele tatt! 😊 Jeg har lest bloggen hennes i ca ett år, og det er alltid koselig å stikke innom henne i bloggblokka.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg