Tilbakeblikk – januar 2016

Jeg kommer i dagene framover mot nyttår til å ha et lite tilbakeblikk, på hva som har skjedd her på bloggen i løpet av året. Jeg deler opp litt, i måneder,  for det er en del jeg har lyst til å vise. 
Noen måneder er det mindre å vise fram, andre litt mer. SÅ her blir det litt variert og litt ulikt både på innhold og mengde 😉
Håper dette er noe du vil kose deg med..

og NEI…dette er IKKE hemmeligheten jeg snakket om i går kveld…

 

Januar: 

Utstilling:



Fotoutstilling i Galleri Frodith med tema VANN. Det var en EN-dags-utfordring, og i løpet av EN dag fikk jeg inn 29 bilder!! Det var stort!! Veldig moro, og masse fine bilder. Du bør gå inn å se HER på de som var med. Men dette under her var det som vant:

Det var akbhandy som vant i utstillingen, og hun finner du om du trykker på navnet hennes.

Håndarbeid: 
Jeg strikket denne jakken 

….med bare ETT nøste!!

 

Og EN lue av et annet nøste 😉

 

Foto: 
Jeg tok mye bilder i januar, og her er noen av dem. Det var kaldt og snø og is hvertfall.

 

Bursdager: 
Noen bursdager var det jo.
Både Dedicat, Natheless og Ingerslilleverden hadde bursdag. ( og sikkert noen flere..)

Dedicat.blogg.no
 


Ingerslilleverden.blogg.no

 


natheless.blogg.no

Tegninger:

Jeg ble bombardert av “sexy-Jenny-folk” på Instagram. Jenter som lager sexo-gram…Jenter  som er ute etter å gifte seg med rik mann. Som om jeg var DET liksom. 
Da laget jeg denne tegningen. Innlegget finner du HER.

Jeg slet en del med “klatre-dyner”….Og sånt blir det jo tegninger og innlegg av…

 

 

Jeg hadde et lite tilbakeblikk på livet og motebildet, og det måtte jo så klart tegnes:

Dikt: 
Jeg skrev dikt selvfølgelig. Noen seriøse som dette under her.  Det ble skrevet på inspirasjon av Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no sitt bilde som hun la ut på egen blogg. Jeg fikk låne det, etter jeg hadde laget diktet til det.

 

 

 

Og noen dikt var mer tøysete..som dette..

 

tegnspråk: 

Jeg viste denne videoen, som jeg viser stadig vekk, fordi den er så nydelig 🙂

Sånn….det var noe av det som skjedde i januar… Dette kan bli en LAAANG dag 😀 he-he…

 

 

#tilbakeblikk #årskavalkade #bilder #foto #tegninger #dikt #videoer #tegnspråk #bursdager 

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg