Noen har bursdag i dag :-)

Her er en som har bursdag i dag 🙂 
Kan du se hvem det er?

Hun er dame med tæl. En dame med sterke meninger og klar tale. Hun er klok,  morsom og blid, glad i foto, glad i å prate med folk, bli kjent. Hvertfall er det slik JEG kjenner henne.
Hun er voksen…Hun er leken…Hun er et godt menneske. 
Hun har samboer. Hun har egne barn og hans barn,og hun elsker dem alle.

Hvem er det jeg snakker om? Jo..det skjønner du vel…Det er Seljordslia så klart!

Det er hun som tar de mest fantstiske bildene

Det er hun som skriver såre og vakre dikt, som setter i gang Lykke-challenger og får oss andre til å sette fokus på hva som gjør oss lykkelig her i livet. 
Det er hun som på en stille og moden måte lærer oss noe om verdiene her i livet. 
Det er hun som vi savner når hun er lenge borte fra bloggen…

Kjære Anne Grethe
Gratulerer så masse med dagen <3
I dag har du bursdag, og jeg håper at alt er bra med deg. 
Jeg håper at du får en strålende dag, hvor du får gjøre de tingene du ønsker. 
Jeg håper VI får se masse deg masse på bloggen framover. Du er savnet <3

Gode klemmer  fra Frodithen <3

 

Kjenner du Seljordslia?
Har du hatt bursdag på blogg?
Når har du bursdag?

 

#bursdag #sejordslia #bursdagsinnlegg #kake

17 kommentarer
    1. Tusen takk for supert bursdagsinnlegg 🙂 ble skikkelig rørt her jeg 🙂 kommer nok sterkere tilbake, men akkurat nå har jeg behov for kun å ta vare på meg en stund 🙂 klem!

    2. Mailen virker ikke helt så jeg aner ikke når det ordner seg. Håper jeg får sendt bilde iløpet av helga.

    3. Gratulerer med dagen til Seljordslia, – hun virker som ei ordentlig trivelig dame! Flott bursdagsinnlegg! Takk for utfordringen, Frodith, – min kom også i posten i dag <3. Sist jeg fikk ballong-utfordring av deg, bandt jeg de sammen og hang de opp i kirsebærtreet, og da døde to av de. Denne gangen skal jeg prøve å ikke ta livet av de, så håper på mindre vind enn i dag, hehe. Det blir nok på mandag tenker jeg.

    4. Gratulerer med Dagen til Anne Grethe. Tusen takk for artig og uventa utfordring jeg fikk i posten idag. Skal prøve på det der ja, blåse opp ballongene(kun med luft og ikke med vann), hvis ikke lungene er med idag så prøver jeg med ei sykkelpumpe. Står ikke noe frist men jeg regner med det er iløpet av helga. Her snør det. Ha en fin kveld.

    5. Hurra for Anne Grethe 🙂 Ja, er så heldig at jeg kjenner til Anne Grethe, og jeg er så heldig at jeg har fått møte henne 🙂 Har enda ikke feiret bursdagen min på blogg, men det kan jo hende det skjer i februar 😉 Ha en flott dag Frodith <3

    6. Ja gratulerer til henne!! og ja, hun er savnet..håper hun snart er tilbake på bloggen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg