En av de beste…fremdeles

Jeg skrev et langt og fyldig bursdagsinnlegg til denne karen i fjor, og jeg tror jeg beskriver han best med de ordene jeg da skrev:
 

Du kjenner kanskje igjen denne karen i midten i sofaen her…?


 

Hvis ikke skal du få litt kjennskap til han. 

Og i dag har jeg plassert han alene i sofaen min.


Ikke fordi jeg tror han er noe ensom eller noe…Neida, jeg tror han er en mann som har selvtillit, liker sitt eget selskap OG andres… MEN jeg plasserte han her alene i sofaen min, fordi når en av de beste bloggerne og bloggvennene her inne har bursdag, DA fortjener han all den oppmerksomheten alene. Og få komme i fokus for noen små minutter her inne på blogg. 

Dedicat er mannen så klart. Og Dedicat er en blogger jeg har gledet meg til å skrive om.

Han er en mann med god selvtillit, masse varme, lun og herlig humor og han er en ekte poet. Og jeg tror han i mange sammenhenger TENKER i poetiske former på livet generelt. Han tar fine bilder, og er med på ALT av sprell på bloggene rundt om kring så sant han har anledning. Dedicat virker snill og lun, og har absolutt NULL problemer med eller sperrer på å formidle hvem han er. Han er nordlending, men i mine øyne ikke “utpreget”… til det er hen alt for LUN 😉 

Dedicat er en av få mannlige bloggere, men det spiller ingen rolle, han er en av de beste. Og i måten har skriver på så er dette med kjønn lite interessant. Han er FLINK, fordi han er et MENNESKE. 

En god blogger er i mine øyne en som gir litt av seg selv. Dedicat gir av seg selv i hauger og dunger, UTEN å gå over noen grenser. Man bare MÅ trives når man kommer inn på hans blogg, eller får besøk av han. Han er rett og slett en flott personlighet. 


 

Så i dag fyller jeg rommet med fargerike ballonger, så Dedicat kan kose seg. For han har fortjent alle de farger og lyse dager livet kan by på. 

Kjære Dedicat
Gratulerer med dagen i dag.
Håper du har en flott dag i dag, og at du er fornøyd med gjenbruks-innlegget. 
Jeg synes det beskriver deg godt, så ikke noe poeng å endre noe bra?
Kos deg med madammen og kaker i massevis 🙂 
Bursdagsklemmer 🙂

Kjenner du Dedicat?
Har du hatt bursdag på blogg?
Når har DU bursdag?

#bursdag #kake #gratulasjoner #dedicat #bloggvenn

17 kommentarer

Siste innlegg