Tro det eller ei!! ;-)

Ja, da er vi i gang med grubleriene igjen… Du vet jo at jeg har gjort mye rart i mitt liv. Og noen ganger på grensen til HELT UTROLIG…
Dette har det blitt noen innlegg om selvfølgelig..
Av og til er det sant det jeg skriver…og av og til juger jeg så det renner av meg. Det er opp til DEG å gjette hva som er tilfelle fra innlegg til innlegg….

SÅ her kommer dagens: Tro det eller ei!!....

Da jeg var 18 år hadde jeg sommerjobb for Cirkus Merano. 

Jeg fikk ideen til å søke sommerjobb der, da jeg tenkte jeg kunne ha mulighet til å  opptre som slangemenneske


(dette er ikke meg, men et bilde jeg fant da jeg Googlet. Har dessverre ingen bilder av meg fra jeg jobbet der )

 

Her under kan du se hvor spesielle ledd jeg har. Hypermobile ledd gjør seg ypperlig i sirkussammenheng skal jeg love deg. Ikke så vanskelig å få puttet i bokser, eller bøyd hit og dit…


Så da er det opp til deg: 


Tror du jeg hadde sommerjobb for Cirkus Merano da jeg var 18?

Eller tror du jeg skrøner og lyver?


 

#trodetellerei #løgn #sannhet #fakta 

15 kommentarer
    1. Altså, jeg har jobbet for flere sirkus.. men da som ubetalt frivillig hjelpesgutt. Men det er lenge siden. Men du som slangemenneske? . ja hvorfor ikke. Men hvorfor ikke trapez da,, med flagrende tegnspråk og skygger under telt taket. Skal det være så skal det være 😀 Så får du finne ut hva jeg svarte selv 😛

    2. Hihihi, slangemenneske…, nei den tror jeg ikke på!! MEN, jeg tror nok at du jobbet der, kanskje med å selge biletter eller kanskje du møkket etter elefantene, knis!

    3. Tror du jobbet der, men ikke som slangemenneske. Du skjønner, yngste datter har akkurat slike ledd som du har, og hun er ikke slangemenneske :))). Så nå veit jeg om to med slike ledd :D))).

    4. Jeg velger å tro at det er sant, (nettopp fordi det er så usannsynlig) men jeg tror at du jobbet i kulissene, ikke i manesjen! Om du solgte billetter eller noe annet “Kjedelig”, så er det jo ikke så rart at du ikke har bilde av det! 😉

    5. Ha ha, det kan godt hende du hadde sommerjobb der – men ikke som slangemenneske! Vel har du spesielle ledd, men her tror jeg altså at du lyger så det renner av deg 🙂 Men jeg synes det er morsomt at du lager disse innleggene. Klemmer <3

    6. Hahaha..dette må da være tull og tøys!! så klart hadde du hatt et bilde om du var der!! og som slangemenneske så fikk du nok ikke sommerjobb! Da måtte du ha “solgt” deg til dem for lengre periode..hihihi..men kanskje du stod i luka!! ja, det kan du har gjort..men ikke som slangemenneske! tror jeg…:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg