En som IKKE har bursdag i dag…

…er Karidansen..
Men hun er altså så til DE GRADER herlig at hun fortjener en liten anbefaling: 

Hun skriver ALLTID herlige og gode innlegg. Jeg ler ofte høyt og inderlig av det hun skriver. Jeg kan levende se henne for meg, for hun skriver så visuellt og ekte, at man MÅ bare bli med inn i hennes historie. 
Hun skriver ofte på dialekt, og det gjør det hele som om vi ser det rett ut gjennom hennes øyne.


Men noen ganger overgår hun seg selv, og skriver enda morsommere enn til vanlig. 
Og det har hun gjort i dag: 
Gå inn her og les da du!!!

#blogganbefaling #blogg #karidansen #humor 

11 kommentarer
    1. For et fint innlegg med en fin anbefaling, og jeg måtte jo selvsagt inn til Karidansen og lese! Snakk om herlig lesing – og dialekten er jo bare herlig 🙂 Rett fra leveren, ekte og med humor – helt herlig. Klem <3

    2. Ja, jeg er innom henne rett som det er, – hun skriver så engasjerende og ekte, og er seg selv uansett. Vi har litt av den samme bakgrunnen og jeg er enig i det meste av det hun skriver. Ei herlig dame!💕

    3. karidansen: Bare koselig du, den kom helt spontant. For jeg synes jo dette hele tida, men jeg glemmer å si det. Og det skal jeg gjøre mer dette året. Huske å si til folk når jeg virkelig synes ting er bra. Og her lo jeg hjertelig, og jeg gjør ikke det SÅ ofte…Jeg er mer av smile-typen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg