“Ballongdansen”- behind the scenes… ;-)

Du har kanskje fått med deg at jeg har hatt en liten utfordring til mine lesere den siste uken? Den var i utgangspunktet hemmelig…dvs DE visste ikke hva de skulle utfordres på, før de fikk en pakke i posten. Så de måtte si JA eller NEI til å være med på noe, uten å vite KONSEKVENSEN 😀
Vel- alt startet etter at jeg, på inspirasjon av Elin Slåen,  i fjor fikk lyst å ha en lite ballongdans i det fri-eller en ballong-foto-shoot, om du vil…
Mange av de mer vellykkede bildene har jeg vist i uken som gikk…Men mye av tiden og moroa går jo til å vente på VIND og LYS og de rette posisjonene og ideene.

Så her er ballongdansen- behind the scenes…mens vi venter på at de siste bidragene skal legges ut av leserne mine:



Vil du se leserne mine sine bidrag så langt?
De finner du på denne listen. Bare trykk på innleggene så kommer du direkte inn på ballonginnlegg:

Utifriluft.blogg.no
Tvv.blogg.no

Gtdua.blogg.no
Matogkakeoppskrifter.blogg.no
magiskliv.blogg.no
fruensvilje.blogg.no
maikensnattblogg.blogg.no
minmatgaleverden.no
pittbulljedda.blogg.no
etdiktomdagen.blogg.no
denruteteskjorta.blogg.no

Helge (bloggløs)
Hanne Beate (bloggløs)

dedicat.bloggg.no
natheless.blogg.no
Stavangerinmyheart.blogg.no
Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

Formen er noe bedre i dag, og nå har jeg foran meg en helg HELT uten planer, bare en kafetur med en venninne. Og en sånn helg har jeg ikke hatt på månedsvis. DET er deilig det!!

Kos deg med lørdagen 🙂

 


#ballonger #utfordring #lek #moro #foto  

26 kommentarer

Siste innlegg