Med sola i øynene…

Etter en kald start på dagen, hvor det så LITT ut som jeg var polfarer eller noe..

..etter mange bilder av is og kulde…

…så fikk sola mer og mer tak i meg...

..og ikke en gang det kalde vannet skremte meg…

En liten pause med sola i øynene….

 

En liten pause med sola i ryggen… 

 

Så kjente jeg varmen i hele meg… 🙂

 

Sola var bare helt herlig i dag, og varmet meg både på innsiden og på utsiden 🙂

Har du vært på tur i dag?

 

 

#sognsvann #tur #sol #is #vinter #glede

33 kommentarer
    1. Jepp, jeg var på tur i går og så sol, is og vann jeg også. Men ingen skøyteløpere enda her. Det er litt mye understrømmer og det må bli kaldere før det er trygg skøyteis. Nydelige bilder av deg og av solskinnet. Tusen takk. Ha en fin mandag 🙂

    2. dedicat: Man skal ikke kimse av en tur med snøfreseren 😀 Ja, snøen er vel borte ennå, men ikke SÅ lenge til det er muligheter for et lite glimt kanskje? Glemt når soldagene er de forskjellige stedene 😀

    3. Tone: Tusen takk, så koselig du blir glad av å lese her 🙂 Nei, ikke mye som kan måle seg med tur egentlig. Det gjør noe med en 🙂 Ha en fin dag 🙂

    4. Vera Lynn: Jeg tør nesten ikke, og det er ikke veldig trygt på Sognsvann heller har jeg hørt…Men ble jaget ut der av fotografen.Den kjentes veldig tykk og trygg, men er sprekker her og der..

    5. Furudama: Uff, det var synd da. Men litt småturer er gull verdt de også 🙂 Og du lager jo så mye fint, så du kan jo holde på med det, inne, i mellomtiden 🙂 Kos deg på minituren i dag 🙂

    6. Herlige bilder.. utrolig vakkert 🙂 Jeg har bare gått tur med snøfresern,, og den er så steike høyrøsta at jeg får ikke inn et ord 😛 Og sola er ennå fraværende på disse trakter 🙂

    7. Så fine bilder du tar, blir glad av å lese bloggen din.
      Har selv vært på tur i skogen med en hel flokk av folk, kjempe trivel. Ingenting som er så godt som å komme seg ut i skog og mark og få frisk luft:)
      Ha en fin kveld:)

    8. Så modig du er som tør å gå ut på isen…. Jeg er en ordentlig pyse, og har vært det siden jeg var barn. Tror ikke jeg har vært på is med vann under siden barneskolen :o)) Deilig når sola varmer opp kropp og kinn på en ellers så kjølig dag :o)) Nei, denne damen har ikke vært utenfor døren i dag, bare puslet med ting inne.

    9. Hallo. Fin tur og fine bilder. Har ikke vært på tur i dag, sitter inne om dagen med kneskade og leddbetennelse. Men vi, gubbelure og jeg har planer om at vi skal ta en tur på ca 50-100 meter i morgen. 😮

    10. Det er så deilig med sånne fine dager! Og nå kjenner man at solen varmer også – det går mot vår. Men først skal vinteren nytes enda en stund. Flotte bilder av både deg og naturen. Jeg har vært på ballongferd i Hardanger i dag 🙂 Klemmer <3

    11. Flotte bilder av is og natur :)) Og selv om du er godt kledd utstråler du varme gjennom smil og øyne :)) Vi gikk ei lita runde ved elva i Drammen på formiddagen i dag :)) Klem <3

    12. Så herlige og flotte bilder!! DET så deilig ut! Ja jeg har vært på tur..men var ikke noe god tur..for hadde gnagsår, og gikk å hadde vondt Ødla gleden over sol og alt som var..hihih..Se som sola skinner i det herlige skinnende håret ditt! Vakkert!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg