Frodith og sommerfugl-smekkeren… ;-)

Ja…da var det nemlig kommet en sånn oppgave igjen på jobb…som Frodither slett ikke liker…
Noen type arbeidsoppgaver skaper ofte ekle, grå, hissige og IKKE snille sommerfugler. De har lett for å yngle, de bukter og vrir på seg nede i mageregionene, og i noen tilfeller tar de over livet mitt for en dag eller to..

MEN…Dette er man absolutt ikke trenger å finne seg i…Man må få bukt med dem som plager en…

Så nå har jeg skaffet meg “sommerfugl-smekker”, en diger en… Så nå kan de bare prøve seg! Meg får de ikke grepet på DENNE gangen!!
 


Blir du nervøs for nye ting?
Hva gjør du med FOR mye sommerfugler av den litt mer slitsomme arten?

 

 

#spenning #nervøsitet #arbeid #motarbeide 

27 kommentarer
    1. 😀
      Ja jeg kan fort bli nervøs for nye ting………………… noe som skal skje………… det er godt med “litt” sommerfugler men det bruker som regel å hope seg opp til en hel haug…. det er ikke bra da 🙂
      Det er slik at det er lurt å trene på å ikke ha for mange sommerfugler på en gang om man klarer det….. også er det jo noen sommerfugler som er gode følelser og andre som er de trasige og litt vondere sommerfuglene………. noen av de trenger en smekk ja -)
      Ønsker deg en herlig dag i dag, frodith!! God klem

    2. margarites: Ja, jeg er også stor nok!! Nå er det på tide å tenke, at det jeg gjør er bra NOK, ikke noe poeng å grue seg… SÅ i dag skal jeg slå hardt om de prøver seg for mye 😀 Klemmer <3

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: I min jobb kan jeg ikke holde meg unna, den BESTÅR i å prestere noe , på ulikt nivå…Noen ting er verre enn andre. MEN jeg har sovet i natt, og er klar med sommerfuglsmekkeren 😀 He-he

    4. Ja, jeg blir nervøs! Har lært av en kunde å puste…….. tell til tre inn, og til tre ut…x3 – så fire inn og fire ut x3 osv til 6-gangen….. jeg blir roooolig og det virker ! 🙂

    5. Å ja, er ofte nervøs. Bruker å meditere men det er nok sommerfugler der likevel. Når jeg skal ut å reise, hver gang jeg skal skrive Lillasjelord, når noen skal ha healing, i morgen får jeg besøk det flagrer litt for, før all prøvetaking når jeg er spent på, jo jeg har ofte sommerfugler 🙂

    6. Det hender nok at det flakser noen sommerfugler, ja. Og jeg vet at det som regel går greit, men jeg kan grue meg litt likevel. Heldigvis så er det ikke så ofte jeg er oppe i sånne situasjoner. På en måte burde det vært flere, for man vokser på sånt også. Men når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg er stor nok….har det i grunnen ganske bra. Samtidig som det egentlig ikke er noen trøst at man vet at ting ordner seg og at “dette kan jeg”, sommerfuglene – de grå og ekle de må vi nok lære oss å leve med. Men den fine fargen kommer frem igjen når jobben er gjort som regel. Klemmer <3

    7. Uff..ja jeg får ofte sommerfugler…særlig når man skal prestere noe..og derfor holder jeg meg unna det…hihih..ikke lett i en jobb..så lykke til! den sommerfugl smekkeren så ut til å klare jobben…

    8. Sommerfugler, jo jeg hadde de i dag etter jeg hadde skutt fingeren min . De var så stor at jeg så de lenge etter på 🙂 jeg måtte bare sitte og trekke pusten veldig dypt noen ganger 🙂

    9. Jeg kan bli veldig nervøs for noen ting- men når man først står der så går det ofte veldig greit likevel 🙂 Jeg prøver liksom ikke å tenke så mye på det i forkant, men noen ganger er det veldig, veldig vanskelig :/
      Enda godt det ikke er ekte sommerfugler, for det hadde vært synd å smekke så vakre dyr <3 he he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg