Holder du deg oppdatert? ;-)

 

Da er Frøken Frodith ute med rødblyanten igjen, og vil sjekke blogg-blokk-kunnskapen din…Består du prøven, får du en liten påskjønnelse av Frøken Frodith. Så siste prøve før helgen er altså:


Hvem er disse bloggerne, som du jo nå bør kjenne fra blogg-blokka her?

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

Klarte du alle?

Fristen for å svare hvis du vil være med i konkurransen er kl 23 i kveld, fredag 20. januar 

 

#tegninger #gjetting #konkurranse #bloggvenner #bloggfolk #bloggblokk 

31 kommentarer
    1. Hoppla, jeg følge visst ikke med. Men det samme er det. Sikkert noen som gjettet rett og nyter at de klarte jeg. Jeg skal se hvem det var jeg også da! Ha en herlig lørdag! Klemsiklem 🙂

    2. Nr. 1 Helge?
      Nr. 2 Fruensvilje
      Nr. 3 etdiktomdagen
      Nr. 4 Karidansen
      Nr. 5 Rriittaa
      Nr. 6 det magiskeliv
      Nr. 7 søtmonsen
      Ikke vet jeg, for jeg synes det var vanskelig. Men nå har jeg da gjort et forsøk!

    3. Upps,, så denne først nå.. har vært på farta og ganske opptatt de siste par dagene 😛 Men tror jeg ”kjenner et par tre stykker… ialle fall nr 1 og 4 og kanskje nr 5. Har jo sett de fleste tegningene.. men så var det husken da 😛

    4. Tror jeg har skulket noen bloggtimer her gitt..hihi 😀 men jeg prøver meg uansett .
      Nr 1. Dedcat
      Nr. 2. Margarites
      Nr. 3. Margrethe
      Nr. 4. Karidansen
      Nr. 5. ☺
      Nr 6. —
      Nr.7. —
      Her blir det ikke mange riktige frodith.. 😀 Ønsker deg en strålende fredagskveld søta ♥ Klem 3

    5. morsmiddag: He-he…da har du ikke vært innom MEG på riktige tidspunkter, for jeg har vist dem maaaange ganger før 😀 he-he Kommer vel en tegning av deg snart også tenker jeg 😀

    6. Prøver sånn i full fart :)) Dedicat, Fruens vilje, Etdiktomdagen, Karidansen , Riiita, Magiskliv, Søtmonsen :)) God helg til deg <3

    7. husker ikkje hva han heter,men han som har skrevet diktbok…dedicat? veldig hyggelig fyr 🙂
      2 nope en eller annen som er aktiv i naturen og kreativ sikkert
      3 er Evas window eller Et diktomdagen <3
      4 Kari dansen
      5 Hun vet eg hvem er,men husker ikkje navnet -hun er veninnen med Cathrine ( pippi) og er så veldig positiv og optimistisk med masse fine ting å si......vil si Marte noe...men er nok feil..men evt hvertfall hvem hun er.....
      6 Magisk Liv
      7 Søtmonsen

    8. Vel, du har Søtmonsen(7), og Magisk Liv(6), og Karidansen(4) om jeg ikke tar helt feil. Og så tror jeg at den ene er utifriluft(2), og kan han på det øverste bilde hete Helge? Eller tar jeg helt feil? Og de to siste er nye for min del også. Håper du har en fin kveld <3

    9. Jeg må jo prøve meg da, men kan hende jeg bommer på noen altså :O 🙂
      1. Det må jo være Dedicat?
      2. Og dette må jo være Fruensvilje?
      3. Jeg har veldig lyst å si Etdiktomdagen?
      4. Veldig usikker, men hadde lyst til å si Mamma til supermann, eller noe sånt, men kunne ikke finne bloggen :/
      5. Kan dette være Tattavkvinnene tru?
      6. Magiskliv <3
      7. Matogkakeoppskrifter, Søtmonsen <3

    10. Klarte alle uten den siste, tror jeg…… hmmm…. ikke alltid så lett….
      1.dedicat 2.fruensvilje 3.etdiktomdagen 4.karidansen 5.rriittaa 6.ladyaugust 7. …….
      🙂

    11. Heisann, dette ar litt av en hukommelsestest. Tror jeg bare prøver…1-Dedicat, 2-Fruensvilje, 3- Etdiktomdagen, 4-Karidansen, 5- Rriittaa, 6- Magiskliv, 7- Søtmonsen (men her lurer jeg på om det er et annet navn også). jeg tar sjansen på å svare disse navnene – uten å juksesjekke på tidligere blogginnlegg hos deg. Det har jeg ikke tid til i kveld, for har litt husarbeid jeg må få unna. Tømme vaskemaskinen og legge nytt på sengen, oppvaskmaskinen må tømmes…og fylles igjen, og så blir det sengetid litt tidlig. Klemmer <3

    12. Oi der kom jeg litt til kort, selv om du er en super tegner. Jeg må bare ønske deg søs en god kveld og en fiiin morgendag for jeg har trent styrketrening med gitaristen og det kjennes som armene er lagd av spagetti nå og det begynner å værke gammelerik så jeg er nok ubrukelig i noen dager framover nå hahahaha gooodklæmmesøsklæmmen <3

    13. Her var det to jeg var usikre på…eller tre..så lykke til for dere andre..hihih

    14. stavangerinmyheart: Nei, du er jo litt ny for meg, og kjenner ikke helt til meg og tegningene mine 😀 Jeg har tegnet til bursdagen til folk, som blogganbefalinger, og hatt en del konkurranser på de før. Men det dukker stadig nye tegninger opp her, så det gjelder å holde seg oppdatert 😀 he-he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg