Dråpedronningenimitthjerte

Ja…et lite ordspill må til for å forklare denne damen. Hun kaller bloggen Dvergpinschereimitthjerte, og det er forklarende det også altså. Hun har 3 små tasser, som hun skriver mye om og som er flittige fotomodeller;
 3 dvergpinschere

Men hun er nesten mer kjent for sine dråpebilder og såpeboblebilder. Så i mitt hjerte eller hode,  er hun dråpedronningen
Toini er RÅ på foto. I mine øyne kunne hun startet et galleri, tatt betalt og blitt RIK. Så god er hun faktisk, med alle disse dråpebildene, såpebildene og dyrebildene sine. Jeg synes det er underlig at ingen har OPPDAGET henne ennå, av natur- og vilt-liv-blader osv. Dette er ikke tomt skryt, men rene skjære fakta. Her er noen av bildene, som jeg har vært inne og stjælt:

 

Resten må du bare gå inn til henne å se. GLED DEG!! 

Ellers er Toini en trivelig og flott dame. Hun virker varm og snill og koselig. Hun reiser rundt med Bjørn og bobilen innimellom og trives godt med det. Til daglig er hun hjemme, men mangler som du skjønner ikke noe å holde på med 🙂 Hun er med på alt som er av foto-konkurranser eller andre små utfordringer som settes i gang. Hun leser bloggene hun besøker godt, og kommer alltid med koselige kommentarer. 
Når det gjelder film er komi, lovestory og dokumentar favorittene og favorittfargen er grønn.

I dag har Toini – Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no- bursdag!! Og nå skal hun også slutte å være i 40-årene, som noen av oss andre. Og hun kommer over i rekken til oss på 40++, altså vi på 50.

Gratulerer så masse med dagen Toini!
Du er flott og flink, fortsett med det 🙂 
Kos deg med kake, og Bjørn og småtassene.
Her er den faste Frodith-kaken så klart.

 

Bursdagsklemmer fra meg <3

Kjenner du Toini?
Har du hatt bursdag på blogg?

 

 

#bursdagsinnlegg #gratulasjoner #bursdag #dvergpinschereimitthjerte 
 

19 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Klart du må få innlegg 🙂 Det fortjener du i bøtter og spann 🙂 Håper du har hatt en nydelig dag 🙂 klemmer <3

    2. Flotte bilder hun tar ,men jeg har nok bare sett hennes kommentarer her hos deg og må erkjenne at jeg ikke har besøkt bloggen hennes enda. Men det skal jeg nok gjøre for er hyggelig og oppdage nye blogger også. Så mange gratulasjoner på dagen skal hun få:-))

    3. For noen vakre bilder 🙂 Hun har tydeligvis skikkelig talent! Her er det rolig søndag morgen, og dagen kommer til å fortsette i rolig tempo. Strikker litt, og ser på TV. .-) Håper du får en fin-fin søndag 🙂
      Oslopaddeklem

    4. Hun tar superfine og stilige deåpebilder 🙂 Måtte inn og gratulere henne med dagen også 😉
      Eg hadde vel bursdag en gang på en annen blogg 😉 Hehe…
      Så må du ha en super søndag 😉

    5. Tuusen tuuusen takk kjære Frodith! Såå koselig å få så mye skryt på morgenkvisten!! Det varmer et aldrende hjerte!! Ja dagen skal feires rolig..med en lang god tur med hundene og Bjørn..Så en middag på resturante! Minst mulig styr og stas.. Blir jo bare 50..hihih..Du er så flink til å huske oss alle som fyller år! og lager de flotteste innlegg! Tuuuuusen takk kjære deg!! Stor klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg