En rørete utfordring??

Her er siste bilde fra RØRET mitt… 
Eller mitt og mitt Fru Blom… Det ligger nå der ved Operataket og frister alle som går forbi. Og noen løse fugler i byen, er lure nok til å sette seg inni det, spille en trudelutt og ta penger for det. Og det lureste av alt er jo at folk vil ta bilder av dem…som f eks meg.. Så jeg betalte 20 kr, og tok et bilde. Og mannen var strålende blid …

Ellers har du jo sett litt av hvert av bilder fra røret mitt, gjennom et par tre år…


Jeg har vært der vinter, vår, høst og sommer. Med snø og sol og is og rotter… 
Nå er spørsmålet mitt: 

Hva skulle du ønske å se fra røret?
Har du en oppgave jeg kan gjennomføre å ta bilde av i røret der, som aldri noen har gjort før??
Altså: Gi meg en litt “rørete” utfordring 😉

 

#foto #rør #utfordring #challenge 

49 kommentarer

Siste innlegg