Nye fristelser for Frodithen…

Du vet jeg har en forkjærlighet for Desigual-klær..
Stor var lykken da de åpnet en butikk i Oslo for et par år siden! Vel.. hvor lenge var Adam eller Eva for den saks skyld i Paradis??
Brått i fjor vår var butikken SVISJ-SVOSJ borte vekk igjen..Og ingen ny åpnet.. Hun som hadde satt i gang her i Norge hadde funnet annen jobb, og DETT var DETT… 

 

Men….vi har jo nettet… 
Og jeg har sittet og tittet litt i dag.. Snart er det vår og greier.. Så her er noen fristesler for Frodithen…Har ikke kjøpt ennå, men kjenner kortet ligger litt løst i lommeboka nå… 😀

 

Liker du Desigual-merket?
Shopper du på nettet?

 

#outfit #shopping #klær #desigual 

28 kommentarer
    1. GTduA: Jeg blir glad av farger, og bruker det både sommer og vinter 🙂 Ikke så mye klær på nett jeg heller, ofte formene blir feil da …

    2. Var veldig pene på bilde, men er nok ikke fult så fargerik i mine valg. Ser forøvrig aldri på merke når jeg handler, og ja, handler ganske ofte på nett, men foreløpig ikke så mye klær.

    3. Hanne Beate: Jeg har kjøpt EN kjole på nett, resten i butikker her og der 🙂 Faktisk ikke mer enn en t-skjorte i Oslo-butikken, men jeg KUNNE kjøpt mer, om de bare hadde fortsatt 😀 Kjøper M på noe, men i “feil” stoffer må jeg ha L, har for tjukke armer plutselig 😀 Ha-ha

    4. fruensvilje: Her kom jeg inn på et sted som viste masse fine desigual -ting, og når jeg klikket meg videre inn for å få større bilde, så kom jeg inn på forskjellige steder hver gang som solgte det, skal finne adressen til deg
      http://www.stylight.no/Desigual/?page=1
      Bare kopier den og lim inn i adressefeltet..bør gå fint 🙂

    5. Fine klær det der. Man finner mye spennende hvis man leter i litt ukjente butikker. Jeg handler sjelden elelr aldri på nette. Det er mere sosialt og gå i butikken. Dessuten er det en forel at man kan prøve det man kjøper først. Ha en fin dag.

    6. Åh, har butikken blitt borte! Jeg har sett Desigual i andre butikker også, bl.a. hos “Til henne”, men vet ikke om de har i Oslo. Mine plagg har jeg forøvrig kjøpt på nett, bl.a. hos Boozt og Ellos, og helst på salg, hehe. Jeg elsker de klærne, men må kjøpe str. L eller XL for mange av de er litt små i str.

    7. Jeg liker stilen veldig godt, men har liksom ingenting av det 🙂
      Tipper du kommer til å shoppe noen flotte fristelser snart- det går jo superfort til våren 😉

    8. Ja jeg har virkelig fått sansen for dette merket jeg også..etter å ha sett deg og Connie i det..Jeg ante ikke noe om det før..så kanskje, kanskje en dag ser der meg også i litt fargerike klær! og DA tror jeg Bjørn lurer..for jeg gjemmer meg i svart og grått..hihihi. Kjempe fine klær! og du kler det jo så bra da! Er lov å kjøpe seg litt innimellom da.. så slipp korte løst!! hihihih

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg