Natheless- i år også <3

Jeg skrev et innlegg fra hjertet i fjor, på bursdagen til Natheless, og jeg føler når noe er rett fra hjertet, så trenger det ikke endres. Så her blir det gjenbruk, på bursdagsinnlegg fra i fjor: 

Nydelige Natheless

Naturlig, nett  og nysgjerrig

Nyter norsk natur

Nevneverdig nevenyttig og nyskapende

Neppe noen nerd

Nærværende og nostalgisk

 

 

Dette var litt om Natheless, men så mye kan sies om henne: 

Hun er naturens egen kunstner. Lager fantastiske kunst-verk av alt hun finner. Hun er den mest lekne voksne jeg noensinne har vært borti. Hun hopper paradis, lager engler i snøen og skriver nydelige historier til jul. 

Hun virker lykkelig og lett til sinns, gjerne litt tankefull på en god måte. Hun flakser og flyr gjennom livet, men likevel jordnær og trygg. Hun er snill, spennende og lun.

 

Kjære Natheless

Gratulerer så masse med dagen i år også.  
Du er en av de mest spennende og kreative her inne på blogg.
Jeg tror ikke det er en TING du ikke kan.
Og du gjør det som den naturligste ting av verden. ALT sammen.

Du er en inspirasjon og et herlig tilskudd her i blogg-blokka 🙂 

Jeg er såå glad du er min bloggvenn!

Kos deg med dagens hjemmebakte herfra, og nyt mandagen <3
Håper du setter pris på gjenbruk herfra, siden det bare er FINE ting 🙂 Hi-hi

Bursdagsklemmer fra meg <3

 


Kjenner du Natheless?

Når har DU bursdag?

Har du hatt bursdag på blogg noen gang?

 

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #nathelessbloggno #kake #leken #kreativ

13 kommentarer
    1. Jeg skrev da en lang meldig her i går kveld???? Ja, ja, jeg glemte vel å trykke send da! Typisk. Men jeg ville bare si tusen takk for alle hyggelige hilsner. Det satte jeg pris på i massevis. Utrolig morsomme tegninger Frodith, og søte ord. Du er topp! Klem 🙂

    2. Tusen takk til Frodith for morsomme tegninger og trivelige ord om meg. Du er da så snill!!!! Hjertelig takk til alle som har vært innom med gratulasjoner. Det satte jeg umåtelig pris på!

    3. Du er så god som tar deg tid til å lage slike bursdags innlegg – gjennbruk eller ei 🙂 Jeg er ikke kjent med Natheless, men har sett savnet rundt i blogg-blokken. Gratulerer med dagen til Natheless 🙂 Og klem til deg som tenker på alle <3

    4. Koselig innlegg du har laget :)) Har vært innom å gratulert ..men sier Gratulerer med dagen Natheless her også :)) Klem til dere begge <3

    5. Ja gratulerer så mye til henne! og flotte og sanne ord du har fått frem her! 🙂

    6. Tusen millioner til deg vennen! Klart jeg liker gjenbruk! Kaken din er også helt topp. Her blir det nok en rolig dag, for jeg har feiret hele helga. Det har vært kjempekoselig og fortsatt er det multekrem og kransekake igjen til i dag. Klem til deg du vakre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg