Når man ser seg i speilet om mårran….

…kan man av og til føle seg slik….


 

 

….og av og til slik…

Og i dag føler jeg mest som speilbildet på den nederst her.. Slaskete, gammel og grønn i ansiktet…
Jeg er litt små-syk, men må på jobb likevel..
Det er ikke til å komme fra at folk over 50 har tendenser til å se LITT slitne ut når de er syke nemlig..

Men …etter noen obligatorsike, nødvendige timer på jobb, er det rett hjem i senga…Og da er det nok ikke lenge til jeg ser ute som henne her igjen! He-he

Snakk om selvinnsikt! 😉 

 


Hva sier speilet ditt om mårran når du er syk?

 

 

#syk #gammel #ung #utseende #slaskete #selvoppfatning #selvinnsikt

20 kommentarer
    1. Da ser jeg meg minst mulig i speilet! Heldigvis er jeg sjelden sjuk, men enkelte dager ser jeg jo mer pjusk ut enn andre! Herlige illustrasjoner! Jeg tror at du stort sett klarer å føle deg som hun “Sex-bomba”! 😉 Det handler mye om INNSTILLING! 😀

    2. Trasig at du ikke er helt i toppform ,men tenker du får en bedring nå som helgen kommer igjen. Er sjelden jeg er syk ,men når jeg først har vært det så vrenger speilet seg andre veien for det blir redd når det ser meg…..og det blir jeg selv også.-)) God bedring og en finfin helg.:-)

    3. Ønsker deg god bedring, og håper du blir fort bra igjen! Godt det snart er helg så du kan få slappet av. Jeg har nylig begynt å jobbe på regnskapskontor, og plutselig fant de ut at de skulle ta bilde av meg til å ha på nettsiden sin. Heldigvis så jeg sånn nogenlunde ut, men iblant tror man at man ser bedre ut enn man gjør også, hehe.

    4. Ikke bra i dag heller? Ikke noe morsomt å føle seg som ei pjuskefille. Men du kommer deg nok nå skal du se, og da spretter den søte Frodithen rundt igjen. Trøsteklem fra meg 🙂

    5. først får jeg si god bedring,og god morgen ) godt det er fredag da ))
      Ja hvordan jeg føler meg om jeg er syk,det er lenge siden sist da,men jeg sliter med å holde oppe øya om jeg er syk,jeg lager grimaser da jeg få frykelig vondt i hode og jeg går som en tvekrok siden jeg er redd jeg skal besvime hi hi ,så jeg føler meg litt som kjærringa som hadde satt nesen fast i en stubberot hi hi

    6. Ufff..flott illustrasjon! hihih..ler når jeg ser tegningene dine..hihi..men ikke noe gøy å føle seg sånn..OG måtte på jobb!! Jeg har også alltid hatt arbeid hvor man ikke kunne være syk..Det var liksom ikke et alternativ..da ville det gå utover så mange..så jeg stablet meg også alltid på jobb..og det er jo ikke bra! Men du får holde ut dag, og ha en god kveld og helg når du er ferdig! God bedring!! stor klem fra meg!

    7. Off… vil helst ikke se meg i speilet når eg er syk… håret står til alle kanter, bleik som et laken og ikke noe særlig å se på når eg er syk 😛
      Men ønsker deg riktig god bedring <3

    8. Hehe, ja man blir fort litt “sleten” når man er syk. Men sånn ellers BLIR man jo fin av å TRO man er fin. Går man rundt og synes man ser gammel ut, ja så blir man gammel. Men føler man seg ung og flott, ja så er det den utstrålingen andre ser. tenker jeg 🙂 Ha en fin fredag, for fredager hjelper jo litt på formen de 🙂 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg