Farger i snødrevet..

I går var det egentlig bare så tett snødrev at vi ikke så skotuppene foran oss..VI tok en tur til sentrum mens svigerinne var på jobb, og shoppet litt så klart. Litt garn som skal hekles og bli fine lyse sommertopper, og litt snop å dytte i gapet…
Vi var på diverse kafeer, og en av dem inne på Hurtigruta som lå til kai noen timer…

Ellers så klarte jeg å finne Tromsøs kanskje eneste grafitti-vegg?? Og da blir jeg jo glad 🙂

 


Ellers prøvde vi helt fånyttes på en liten kveldstur, for å se om snøen stakk sin vei og nordlyset kom overraskende fram som troll i eske… Men det skjedde så klart ikke….
Her er brøytekantene meter-høye og ungene sjeleglade 🙂 

Og i dag setter vi nesen hjemover..

Ha en strålende tirsdag <3

#grafitti #by #snø #urbant #veggmaling
 

10 kommentarer
    1. Drømmer og om å se nordlyset en gang … Synes også du just reiste. Men tiden går jo fort når en har det gøy og er sammen med noen en liker.

    2. litt dumt dere fikk snø siste dagen,men jammen opplevde dere masse også,den veggen var knallfin )) så håper jeg dere får en nydelig tur hjem igjen ) god tur

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg bodde 3 år i Alta tidligere og har sett masse nordlys FØR, men ikke søsteren min. Vi har hatt en topp tur uansett 🙂 Masse fine opplevelser 🙂

    4. Så fort tiden går..og nå skal dere hjem allerede..uff..uten å ha sett nordlyset..eller du så litt..MEN sånn er det..jeg har ikke sett det ordentlig jeg heller..Men noe må man ha til gode..Ha en riktig god tur hjem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg