Heisan!!

Jeg har omtrent akkurat kommet inn døra etter 5 dager i Tromsø…Skulle vært hjemme i 20 tiden i går. Det ble til ca 23 i stedet for.. Det snødde både “kattonga” og “bikkj-unga” etter min oppfattelse i Tromsø…Ikke bare i går, men i 4 dager hvertfall. Brøytekantene var skyhøye og opplevelsen av vinter var absolutt der. Deilig på mange måter, når jeg var i Tromsø. Ikke SÅ deilig, når vi skulle med flyet. Brøyte -bilene kjørte “tulling” på rullebanen, for å holde snøen unna, og klarte det IKKE…
Men jeg kom da hjem til slutt… Og er klar for en ny arbeidsdag, litt hektisk i blikket, og med en vrengt koffert på soverommet..

Ha en flott onsdag så lenge, her skal det jobbes!! 🙂

#snø #tromsø #brøyting #fly #flyplass #jobb 

20 kommentarer
    1. dedicat: Ååå, så dumt Jan, nå gledet jeg meg til å se deg sittende i et tre som en kongle eller noe 😀 ha-ha Nei-nei, det får bli en annen gang da 🙂

    2. Nemmen,, bare tre timer forsinkelse hjem 🙂 Velkommen hjem fra vinter og herlige opplevelser 🙂 Forstår det sånn at du har hatt det helt herlig perfekt 🙂 Bare et lite ”hint”,, står over karnevalet,, om det ikke dukker opp en mulighet i siste sekund. Ble så mye annet som måtte ha fokus her 🙂 Men lykke til 🙂

    3. Det er så kjedelig å sitte på flyplasser og vente…og vente. Men det var godt du kom deg hjem tilslutt da. Deilig med vinter men alt med måte 🙂 Nå er det jammen bare to arbeidsdager igjen av denne uken, og neste uke snur vi kalenderbladet til mars….hvor blir dagene av? Klemmer <3

    4. Godt du har kommet deg vel hjem igjen, selv om det ble mye venting på flyplassen. Jeg har tatt bilder til karnevalet ditt i dag, så jeg skal sende deg det når jeg får bestemt meg for hvilket som ser mest brukbart ut. :o)

    5. Velkommen hjem 🙂 Synes du det var mye snø i Tromsø altså? hehehehe Jeg syntes det var for mye den gangen det rakk opp til takrennene på vår to etasjes hus med full kjeller hahahaha Forsinkelser derimot er ikke gøy. Jeg hadde vår i går og greier og i dag sa gitaristen at han tror den våren min gikk til 8)/%$ …noe han har litt rett i fliiir Håper dagen din blir god <3 Stor god klæm 🙂

    6. Høres flott ut å være i Tromsø en tur, men det blir fort litt strabasiøst når naturkrefter og vår tekniske tidsalder ikke klarer å jobbe sammen 😉 Men du kom deg trygt hjem, og det er jo det som betyr noe <3 Ha en herlig dag 🙂
      Klemmer <3

    7. Bra at du kom deg hjem, må regne med litt forsinkelser når det er så mye snø. Men tror det var deilig og oppleve en god vinter i Tromsø. Snøen kan ligge lenge der oppe. Ha en fin dag.

    8. Så godt dere kom dere hjem! ja snø lager kaos! Alltid…hihi..Du må ha en god dag på jobb..blir overgang fra fridager med kos!

    9. Hei, beklager. Det med ble været ble min skyld. Jeg hadde jo ønsket meg litt mer snø 😉 I går hadde jeg sagt at nå kunne det stoppe, men det ser først ut til å ha stoppet nå. Ble iallefall supert skiføre. Glad du kom deg hjem i tide. Ikke så artig å strande uten mulighet til å komme seg hjem. He he, ja jeg har strandet i Oslo selv engang..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg