Gikk bananas med bankkortet på Zappa i Tromsø… ;-)

Av og til går jeg litt bananas med bankkortet mitt… Jeg fant et par kjoler i Tromsø, som var så VEEEELDIG fine OG billige…Og siden jeg mener at LITT lykke kan kjøpes, så lenge det er billig og jeg har nok unnskyldninger, så slo jeg til og kjøpte TO av samme kjolen.
En i svart….

 

Bilderesultat for vila visupa dress

Kjolene finner du HER, og dette er ikke reklame og spons og sånt…, men en link fordi jeg har STJÆLT bilde…

 

 

 

Og samme i grå… 

Bilderesultat for vila visupa dress


Jeg ser ikke HELT ut som hun på bildet i dem…Men jeg ser BRA nok ut, til at jeg er sikkert 30 år eldre. Kjolene sitter smakk på, kostet 199 kr pr stk, er i en slags stretch-skinn-imitasjon aktig stoff… og jeg føler meg helt Dronning i dem… 🙂
Se på de fine blonde-detaljene og sømmen i bølger nede da!!

 

Tror du LITT lykke kan kjøpes? 😉
Kjøper du noen ganger TO av samme slaget, når det gjelder klær?

 

 

#klær #outfit #kjoler #shopping #blonder #lykke

 

21 kommentarer
    1. Ja jeg kan kjøpe to farger 🙂 Og ja jeg har stor glede av å kunne kjøpe meg noe nytt. Bøker særlig 🙂 Men denne uken kjøpte vi ny stekeovn og det er herlig og jeg fant en topp til 299,- Jeg klapper når jeg går forbi den for den er så myk. Ja, jeg gleder meg over det jeg kjøper meg 🙂

    2. Lever absolutt i den troa at lykke kan kjøpes, og selv om ikke penger er alt så er det veldig mye som blir veldig mye lettere om en har flust med penger. Mener jeg.
      De kjolene var lekre, og jeg er sikker på at du ser minst like flott ut i dem som modellen her! Jeg burde nok ha kjøpt to av hver når jeg er i shoppingmodus og bare ramler over DET plagget som bare må bli med hjem! Men jeg har aldri gjort det, og har angra opptil flere ganger.
      God torsdag! Tenk nå er det snart helg igjen! :o)

    3. Knallfine da! Artig når man finne noe man liker. Det har hendt jeg har kjøpt to ja, om de passer fint. Akkurat nå har jeg en sort og en rød som er helt like. Nyt dine vakre antrekk! 🙂

    4. Så fin kjole 😀 I begge farger 😀 Noen ganger så liker jeg et plagg så godt, at da må jeg bare ha to ;P Eller om jeg ikke klarer å bestemme meg for en farge 😛

    5. Skikkelig stilig kjole og smart og kjøpe to stykken i samme slengen for du hadde sikkert angret senere om du kom tilbake med bare en:-) Jeg er også glad i klær og tar gjerne med to stk om det er noe jeg liker godt og da i forskjellige farger. Men et godt kjøp gjorde du på disse,og slank og fin er du så sitter nok like pent på deg som modellen på bildet.-))

    6. Så fantastisk fin kjole!! Den der skulle jeg gjerne hatt tak i selv….enda jeg kanskje er noen år yngre enn modellen (vanskelig å se alder syns nå jeg). Ikke er jeg modell heller, men jeg er også BRA nok <3 supert hvordan du hever ut dette ordet, for det er så viktig!! Og ja..jeg kjøper gjerne både to og tre av samme jeg om jeg forelsker meg nok...

    7. Så flotte kjoler – og så til den prisen da! Skjønner godt at du slo til på det tilbudet 🙂 Flotte detaljer – og så ser de gode og myke ut også.
      Jeg er ikke særlig flink til å handle klær, i følge mannen min i hvert fall… Han sier gjerne: “Jammen, kan du ikke bare kjøpe den ene der da i hvert fall!?!” Jeg handler klær bare når jeg MÅ 🙂

    8. Ja den var flott! for de som ikke har utover mage..hihih..Jeg kunne nok også ha kjøpt to stk når de var sååå billige..tror kanskje ikke jeg har gjort det før..ikke som jeg husker..pleier å da finne litt forskjellige..men er jo lurt..for liker man den..så liker man DEN..og så kan fargene variere..Syns det var lurt..og så billig! Hverdagslykke kalles det! Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg