Jeg trenger litt hjelp!!

Jeg KUNNE jo ha brukt meg selv…Laget et kjempelangt karnevalstog, med meg selv i forskjellige varianter både foran og bak i toget, for å få det kjempelangt… En rev, en gris, en høne, en rotte, sjiraff, rockeartist osv…Men jeg synes jo ikke DET er noe moro da!!! Alle vet jo at JEG kan kle meg ut…Men kan DU??  Jeg trenger altså litt hjelp!!

Jeg har fått inn noen bilder, men langt fra nok til å slå noen som helst rekorder… Så jeg håper på at de fleste bare er litt trege i avtrekker`n som vanlig…og ikke er sjenert for å kle seg ut?? Det er jo bare for moro 🙂

Når til og med det å stille opp i Bad-selfie-toget gikk greit for mange, så skulle jo et lite karneval være blåbær for de fleste?? 

Så jeg gir meg ikke!!! Jeg maser i vei, og håper du får superlyst å stille opp i karnevalsparaden.  Og har du noen andre du tror har lyst å være med, så er det jo bare å dele invitasjonen videre så klart 🙂

 



Nå har du altså bare i dag og i morgen igjen å gjøre det på, for lørdag braker det løs ….Uansett… Så da sitter jeg her ved mailboksen igjen, og venter…Gleder meg til å se bildene som kommer inn i dag 🙂

 

#karneval #karnevalsparade #utkledning #lek #moro #fantasi

20 kommentarer

Siste innlegg