Folk i farta!!

Noen ganger går livet og hverdagene ganske fort avgårde…Faktisk så fort innimellom at man ikke rekker å henge med helt…Det er akkurat som rytmen i dagene bestemmes av noen med store hender, som tar et tak på en bryter og setter speeden på fullt…
Så henger man med som best man kan …dinglende sånn litt etter seg selv faktisk..Prøver å holde koken..Gjennom en hel dag…en hel arbeidsuke…
Det gjelder å ta tak i seg selv litt i sånne perioder, riste seg selv litt i skjortekragen og roe ned..Det er bare vi selv om kan styre hvordan vi vil ha det. Vi må ta tak..

I dag morges hadde jeg noen minutter ekstra. Det regnet…Til vanlig ville jeg vært ganske så sur, fortet meg i full galopp til t-banen mens jeg forbannet regnværet og han som sprutet på meg i det han sprang forbi…
Men i dag tok jeg meg tid til å faktisk ta litt bilder av “folk i farta”…i tussmørket… i regnværet…med paraplyene sine 🙂 Og det er liksom noe sjarmerende med det også..

 


Snakk om å være i farta da!! 😀

Har du det travelt om dagen?
Tar du bilder av regnvær?

 

#regnvær #stress #fart #folkifarta #foto #morgentimer #tussmørke #paraplyer

 

22 kommentarer

Siste innlegg