Fra løgnhals, til struts med tomme skap…

Du som var innom meg i går HER , fikk med deg at det kan være mye LØGN og bedrag når jeg er i rette hjørnet…Og det er jeg visst stadig vekk, hva snop angår… Men så lenge det er bare meg selv løgnen går utover, så får jeg vel godta det… Eller…?

Jeg har imidlertid, etter alle kommentarene i går, merket meg noen måter jeg kan jage denne løgnhalsen på dør, for om mulig finne bikiniformen før det er for sent…Jeg kan enten gjøre som maikensnattblogg.blogg.no sa hun gjorde,  stikke hodet i sanden. Altså late som problemet ikke eksisterer…Null kilo for mye..
I tillegg får man munnen så full av sand og jord, at noe mørk sjokolade vil ikke få plass inni der  😉

Eller man kan gjøre som Utifriluft.blogg.no, passe på å ha INGENTING i skapene…Da er det ikke noe å la seg friste av…

Disse tipsene MÅTTE bare deles med deg, da det dukket opp rare tegninger i hodet mitt som ville ut 😉
 


Hva gjør du for å prøve finne bikini/badebukse-formen, når det er “NOEN” (du selv) som motarbeider deg på det kraftigste?

 

 

#mat #vekt #bikiniform #lureri #bedrag #motarbeiding #tegninger #slanking 

32 kommentarer
    1. Jeg har sluttet å motarbeide meg selv på det området….. Så jeg er kanskje ikke kvalifisert til å svare her 😉 28 dagers dietten funker for meg, og godteri kan jeg fint gå forbi! Må ha fokus på det langsiktige målet LES 28 dager, i stedet for kortsiktig nytelse 🙂

    2. Hehehe jeg tok ikke et helt år, men når jeg først startet, det var i fjor like FØR påske – så gjekk det greit. Smakte ikke godis på flere mnd også hadde jeg med en liten sjokolade på en ny fjelltopp for å feire – etter 2-3 mnd uten – og da følte jeg nesten at jeg syndet. heheheheheh sjokolade i ny og ne er bare sunt <3

    3. Jeg motarbeidet meg selv i dag og sa at i dag skipper jeg treninga, men gitaristen hørte ikke på det øret så da ble det trim selvom. Gitarister er gode personlige trenere foresten og du har jo en 😀 Gooodklæmme <3

    4. dedicat: Jada, det er sikkert ikke så mange som vurderer en sånn…det meste er i eget hode 🙂 Og jeg er ikke SÅ nøye på det egentlig, selv om det kan virke sånn nå 😀 Det er mer en bagatell av et problem 😉

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det står på meg og min dårlige viljestyrke angående sjoko…men det hadde hjulpet å bo på et øde sted uten butikker 😀 Hehe

    6. Etdiktomdagen: Kanskje jeg må prøve et ÅR uten..men det høres veldig trist ut…Men jeg må nok av-sukres for å klare dette 😀 he-he..

    7. Hanne Beate: He-he…nei jeg bekymrer meg ikke VELDIG …men jeg driver nå litt og tenker at jeg skulle ristet av meg LITT…men det skjer bare ikke sånn som jeg holder på 😀

    8. natheless: Jada, jeg vet det..Og egentlig er jeg ikke SÅ misfornøyd..jeg har jo en ganske vanlig vekt og fasong egentlig…men kunne trengt litt oppstramming…men det krever mye jobb..:-P

    9. Ha ha- det første tipset var jo bra da 😉 he he..
      Jeg er ikke på stranden, så jeg trenger ikke bikinikropp 😛 Uansett så jeg et kjekt tips i går ang det: Bad naken, da trenger du ikke ha bikinikropp… Ha ha

    10. Herlig du. Jeg likte den strutsen som ikke får plass til mer enn sand mellom tennene. Nei, hva skal man gjøre? Jeg synes det blir verre og verre med den kroppsfasongen jeg. Et år truet jeg med badedrakt med høy hals og lange armer, langt skjørt og god vidde, men det ble en vanlig badedrakt da også. Blås i det, og rett deg opp. En stolt og vakker dame kan ha fasong uten at noen bryr seg, nemlig! Det er bare inne i oss selv vi skaper de dumme problemene. Klem 🙂 Pst. men jeg vil også ned i vekt til sommeren.

    11. Jeg skal prøve å komme med noen råd som jeg har planer om å følge (lenge leve håpet, haha) Vel, her er de:
      1) Enig med Utifriluft, altså ikke ha noe godteri eller sjokolade i skapet.
      2) Holde seg mer i aktivitet i hverdagen, – gå turer, gå/sykle til jobben etc.
      3) Spise mindre porsjoner, – skal visstnok være smart å drikke vann før måltidene og ellers også da (vi får ofte i oss for lite vann).
      4) Spise nøtter eller annet lavkarbo om man blir sulten mellom måltidene.
      Ellers er du slank da, så du trenger ikke å være så veldig bekymret, – verre med enkelte av oss andre, dvs. meg… ;o) ;o)

    12. Ingenting i skapet, fungerer for meg 😀 Da kjøper jeg om jeg vil ha noe en dag……… men jeg har snudd om fra en godtis til en ikke-godtis i og med jeg var snopefri i flere mnd for et år siden. Jeg er over dette MÅ ha……. og det er herlig 😀 Spiser kaker og slikt ja…………men heldigvis har jeg ikke kaker i hus og selskap er det ikke SÅ ofte 🙂 Litt må man jo kose seg selvfølgelig 🙂 Men forunderlig nok klarer jeg meg uten 😀 hehehehehe

    13. Ja det var godt du fikk noen tips..hihih Men i bunn og grunn så står det på deg selv…og hvor standhaftig du er! Jeg må gjøre noe jeg også..ikke pga bikini sesongen..men fordi det fort blir for tungt å drasse på rundt på tur! Lykke til!

    14. Altså, for å si det sånn.., I fjor var første gang jeg rundet 60 kg. Og jeg som aldri har hatt verken mage eller rompe, kan ymte frempå at det ikke er helt fritt 😛 Jeg tror den bikini./badebukseformen finnes i ens eget hode. 🙂 En sjøl er ens verste fiende. Hadde man lært å omtale seg selv som man omtaler andre.. var mye gjort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg