Noen har bursdag i dag :-)

Og NOEN tror helt sikkert jeg har glemt henne…
Men jeg har ikke det.. Har bare vært veldig busy-bee i dag. På besøk og greier.

Så hvem fyller år i dag? Jo…det er vår strikke-glade, hekle-gale, bakende, makrame-lagende, acryl-malende og formingselskende Akbhandy.blogg.no Hun lager de vakreste ting. Du må bare gå inn å se på alt det fine hun lager OG selger!!


(bildet har jeg stjælt fra bloggen hennes- jul i fjor tror jeg 🙂  ) 

Akbhandy jobber i barnehage. Hun er glad i å reise til varmere strøk på ferie, når hun da ikke farter rundt i bobilen i Norge. Hun er glad i komedier og action når det gjelder film. Favorittfargen er lilla og turkis. 

Denne damen er ganske allsidig som du sikkert har skjønt, og utenom de omtalte tingene over her er hun glad i å ta bilder. Hun er alltid med på utfordringer og sprell som arrangeres på bloggene rundt omkring. Jeg kjenner henne ikke så veldig godt, da hun er litt av og på på blogg. Men hun virker som en veldig koselig dame.

Og i dag har hun bursdag!! 
Kake skal bli!! 

Gratulerer masse med dagen Akbhandy!! 🙂 Håper dagen har vært god som gull <3
Bursdagsklemmer fra Frodithen <3

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulerer #feiring #akbhandy

4 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til AKBhandy. Aldri tenkt på det, men AKB må være intinaler og handy ja det vet vi hun er 😉 Jeg liker godt å lese hennes innlegg. Koselig og unikt at du husker på oss, Frodith.

    2. Tusen takk, så koselig. :-)) For en herlig kake. 🙂
      Har hatt en flott dag. Gjestene har akkurat gått ut døra. Avslapping resten av kvelden. :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg