“What does the fox say”??

Har du egentlig tenkt på det? Hva rever sier? To som har tenkt på det er jo Ylvis-brødrene, og det ble en gapskrattende morsom sang av det. Sangen ble en hit verden rundt…hvertfall noen land… og alle fra barnehage til gamlehjem ruslet en stund rundt å sang: “What does the fox say?”
Nå er det ikke det at vi er trege i avtrekkern, søsters og jeg, men vi fikk av en eller annen grunn den på hjernen i går… Så den fulgte med da vi gikk på tur i snøværet, og inspirerte til bøy og strekk ut mot “havet”..

 

“The cat goes meouw… “

“The cow goes muuuuu…”

“Ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding….”

 

“Hatteee-hattee-hattee-ho…. “

 

 


 

“What deoes the fox say?!!”

En morsom tur på en sti ved Hvervenbukta. Nye turer ble planlagt og verdensproblemer ble løst. En deilig dag <3

Hva mener du reven sier?
Har du sett en rev  “LIVE”?

Eller er det nærmeste du har kommet denne?

Da gir jeg deg to versjoner av “The fox…”, så kan du få den på hjernen også mens du ser bildene av søsters ville dans ved fjorden 😉
 

 
 
rm9FfEYRmt4

 

#thefox #tur #musikk #tegnspråk #lek #moro #whatdoesthefoxsay

16 kommentarer
    1. Sangen er genial den, selv om jeg ikke er noen tilhenger av de….
      Artige bilder forresten.
      Jeg har også hatt søsterbesøk idag/kveld, men vi holdt oss innendørs…
      Her er det bare noen katter som gauler utenfor, og jeg er på vei til køys. På høy tid..:)

    2. Dette var en slager ja, husker godt den. Flott sang synes jeg, Ylvisbrødrene er flinke, til det meste. Ja, jeg har sett en rev live, sprang over veien foran bilen min en gang. Den var heldig som ikke ble overkjørt. . Jeg tror at reven er taus og taushet er gull, he-he.
      Ha en flott ukestart i morgen !

    3. får den nesten på hjernen bare av å lese innlegget ditt hi hi,kjekke bilder da.Rev ser jeg innimellom,har hatt en del av dem her heime på tunet vårt

    4. 🙂 Så ut som dere hadde en flott tur. Reven høres ut som den bjeffer. Har vært nært på rev tre ganger. En som kom på trappa vår, en revunge vi satt en halvmeter fra og en vi kjørte på 🙁

    5. På en taxitur jeg hadde i et anna fylke løp 2 rever tvers over veien rett foran bilen. Det er sjelden man ser slikt i live så denne turen vil jeg huske på lenge. Ha en fin kveld.

    6. Jeg syns den sangen er like hysterisk nå som da jeg- helt “enkel” genial 😉 ha ha… Og søsteren din er jo skikkelig musikalsk da 😀
      Et vennepar til faren min fikk plutselig en sølvrev som “husdyr” når jeg var veldig liten. Den plutselig bare kom på tomten dems og var såpass tam at den ikke var redd- men de kunne ikke direkte kose med den 🙂 Den blei bare boende der så de måtte så klart begynne å mate den. Mest sannsynlig har den vært holdt “fanget” hos noen og rømt, eller blitt sluppet ut. Den kunne liksom ikke jakte selv.
      Det hendte faren min passet huset dems (de hadde både katter og høner og slikt) mens de var på ferie og da fikk så klart vi mate reven. En gang hadde vi fisket og jeg sparte så klart fiskene mine til reven. Jeg matet den ut av hendene, men den ene gangen bommet han litt på fisken og beit meg i fingrene i stedet for 😛 ha ha.. Det var ikke hardt da- hu var veldig forsiktig <3 De døpte henne Sølvi, pga fargen 🙂
      Ellers har jeg sett mange flotte rødrever. Utrolig pene dyr <3

    7. God morgen! 🙂 Det er et par år siden jeg har sett rev nå, men jeg har et par gode bilder av rever. Fine dyr. Ønsker deg en fin dag 🙂

    8. Jeg har sett en ordentlig rev…men den sa ingenting. Den bare stakk inn i skogen…. Flotte bilder av søsters, herlig med den lilla jakken mot svart/hvit natur.
      Sangen til Ylvis den var stor i USA også når jeg bodde der. Flere butikker var utrolig kjapt ute med t-skjorter med rev og tittelen på sangen på. Jeg kommer helt klart til å ha denne på hjernen i dag, for den er fengende og morsom. Begge videoene her er morsomme, i den tegnsatte synes jeg alle dyrene som kommer inn er morsomme synes den er flott laget 🙂 Kos deg med søndagen, jeg tror jeg skal ta meg en tur ut. Klemmer <3

    9. Hehe, en herlig reve-tur dere hadde der ja 🙂 Og stilig det der revekostymet ditt altså. 🙂 Ha en fin søndag, jeg går på jobb og lager blomkålsuppe til lunsj, og svinestek med surkål og saus til mine sultne pasienter 🙂 klemmer<3

    10. Herlig! ja jeg aner ikke hva reven sier! og jeg har ikke sett den i levende live nei…skulle gjerne det..men akk..de er så sky, så skal vel litt til..Ja jeg har minner om denne sangen jeg også..broderen min sang den i sitt 50 års lag..utkledd..og HAN er ingen sanger..hihih..var så morsomt..for han hadde fått den sangen på hjernen, og barna hadde en tale om det..Så måtte han opp på podiet og synge..herlighet..den er jo så herlig! hihihi..flotte bilder fra tur med mye morro! Kos deg med ny dag! og kanskje nye sanger på hjernen? Ha en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg