Svanesjøen..

Midt i Andeby ligger det som du vet et lite vann, den velkjente Svanesjøen.. Jepp, det er der alle små-jentene danser i tutu-skjørt, med lange halser og tåspiss-sko…De danser “Svanesjøen”

Vel, i går var det mange som ville vise seg fram der oppe…

“Jentene” kom sigende helt inn til kanten der vi sto… viste seg fram…

En av dem strakte på den lange halsen sin, så meg dypt inn i øynene…lot en dråpe falle mot vannflaten..og var ikke det minste nebbete eller full av primadonna-nykker….Ville bare vise seg fram…


Egentlig er jeg litt redd sånne langhalsede dansere…Men siden jeg har ganske lang hals selv, prøvde jeg å overbevise dem om at jeg er på samme “lag”…Og det funket i dag..For de var som sagt riktig så vennligsinnede og foto-shoot-glade..

Liker du svaner?

Er du redd dem?

 

#fugler #svaner #Østensjøvannet #Svanesjøen #fotoshoot #foto #dans

 

38 kommentarer

Siste innlegg