Sitter du der og LATER deg??!!

Ja, det er DEG jeg spør!!
Jeg kan jo ikke la deg sitte bakerst i klasserommet… og bare tygge blyanter og leke med tanken om hvilke stol du skal legge tegnestifter på…NEI…her må det litt god gammeldags arbeid til… “skolearbeid”…

Dagens oppgave fra Lærer Frodith er ikke SÅ vanskelig! Det er ikke SÅ lenge siden jeg hadde forrige “time”, så noe av kunnskapen bør vel sitte?? Gjør du det bra, kan det bli belønning og gode karakterer 😉
Klarer du denne , med alle rette, så venter en liten premie igjen 🙂 

Så altså: Hvem er bloggerne under her? Bare skriv hva du tror i kommentarfeltet:


1)


2)

 


3)

 

 


4)

 

 

5)

 

 


6)

 

 

#bloggere #konkurranse #premier #tegninger 
 

13 kommentarer
    1. Heisann. Her ser det ut som jeg må ha sovnet i en time….for den første her kjenner jeg ikke igjen…2 er Dedicat, 3 er Evaswindow, 4 er Etdiktomdagen, 5 er fruensvilje og 6 er Magiskliv – tror jeg. Jeg var så vidt innom i morges og så at du la ut oppgaven i går, men da fikk jeg den ikke med meg for jeg sto og laget kake til en på jobben. I morges var det bare å komme seg på jobben – med kaken som heldigvis ble godt mottatt. Når noen har bursdag på jobben lager en på den avdelingen kake til jubilanten, og denne gangen var det min tur å bake.
      Jeg er spent på hvem den første her er. Nyt ettermiddagen. Her har vi sol! Klemmer <3

    2. Hehe, neida men jeg sovnet så tidlig og var tidlig våken idag, så da blir det et svar på morgenkvisten fra meg. ;o)
      1) Elevele ( Elin Slåen)
      2) Dedicat
      3) Evaswindow
      4) Etdiktomdagen
      5) Fruensvilje
      6) Etmagiskliv

    3. Uff..liker ikke sånn skolearbeid altså..hihih..vært på møte på en skole i dag..og satt på sånne stoler og pulter..så får vel prøve da..
      1 elevele
      2 dedicate
      3 evaswindow
      4 toveview
      5 fruensvilje
      6 magiskeliv eller som nå: etvennligpuff
      er kanskje to feil..men har nå ihvertfall prøvd..skulle ønske du kunne tegne meg en gang også..syns de er så fine! og morsomme! hihih.. ha en god kveld!

    4. Dette var jo en fin bukett <3
      Og her er hvem jeg mener alle er:
      1. elevele.blogg.no
      2. dedicat.blogg.no
      3. evaswindow.blogg.no
      4. etdiktomdagen.blogg.no
      5. fruensvilje.blogg.no
      6. ladyaugust.blogg.no
      Kjekt med en sånn quiz <3

    5. det ble noe tull på maskina mi så eg sender svarene en gang till,kommer det dobbelt så får du bære over med meg hi hi
      1 Elevele
      2 Dedicate
      3 Evaswindow
      4 Etdiktomdagen
      5 Fruensvilje
      6 Magiskliv

    6. Det er klart at jeg følger med i timene DINE! 😉 Tror jeg da..!? 😉 Det gjenstår å se.
      1: Elevele
      2: Dedicat
      3: Evas window
      4: Et dikt om dagen
      5: Fruens Vilje
      6: Og den siste er meg 😉 Et Vennlig Puff (tidligere Magisk Liv)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg