Sitter du der og LATER deg??!!

(dette innlegget ble skrevet i går kveld, men jeg vil gi noen flere sjansen til å være med, så du har frist på å levere inn oppgaven til i kveld kl 23 😉 )

“Ja, det er DEG jeg spør!!
Jeg kan jo ikke la deg sitte bakerst i klasserommet… og bare tygge blyanter og leke med tanken om hvilke stol du skal legge tegnestifter på…NEI…her må det litt god gammeldags arbeid til… “skolearbeid”…

Dagens oppgave fra Lærer Frodith er ikke SÅ vanskelig! Det er ikke SÅ lenge siden jeg hadde forrige “time”, så noe av kunnskapen bør vel sitte?? Gjør du det bra, kan det bli belønning og gode karakterer 😉
Klarer du denne , med alle rette, så venter en liten premie igjen 🙂 “

Så altså: Hvem er bloggerne under her? Bare skriv hva du tror i kommentarfeltet:


1)


2)

 


3)

 

 


4)

 

 

5)

 

 


6)
 

 

#bloggere #konkurranse #premier #tegninger 

8 kommentarer
    1. God kveld igjen. Jeg vil slett ikke ha på meg at jeg sitter og later meg, så nå har jeg lett….og funnet svaret. Den første tegningen din er elevele.blogg og så står jeg fast på svaret om de fem andre svarene som jeg ga litt tidligere i dag. Ingen får kalle meg lat, nemlig hi hi 🙂 Håper mange har svart nå da, for tenker det er mange som liker å følge med i timen 🙂 Kveldsklemmer <3

    2. Først så må jeg si at her var du skikkelig myndig. Vart æ skræmt no….jaaaaa! Jeg ser at du ikke har fått noen kommentarer her. Undertegnede greier heller ikke å gjette alle de fine tegninger av bloggere du har her, men noen er jo innlysende. Jeg har ikke så mye kontakt sikkert heller med noen av de du trekker fram her, så greier ikke alle.
      Bilde nr. 1) er Elevele
      2). Dedikat
      3). Etdiktomdagen
      4).Margrethe friluftsliv
      5). usikker
      6). Seljordslia
      Kan det være noen riktige her da? Ja, jeg later meg, fordi jeg fortjener det!!!

    3. Ohh, jeg må være med- håper jeg treffer rett denne gangen 😀 he he..
      1. Elevele, eller bare MEG, om du vil 😀
      2. Dedicat 🙂
      3. Evaswindow, I think 🙂
      4. Etdiktomdagen, I think 🙂
      5. Fruensvilje 🙂
      6. Magiskliv 🙂
      Flotteste tegningene 😀

    4. Sånn i full fart prøver jeg meg ( sikkert noen skrivefeil også ) 1 elevele 2 dedicat 3 evaswindow 4 et dikt om dagen 5 fruensvilje 6 magiskliv … Flotte tegninger :))

    5. 1. elevele.blogg.no
      2. dedicat.blogg.no
      3.
      4.etdiktomdagen.blogg.no
      5.fruensvilje.blogg.no
      6. magiskliv.blogg.no
      Nr 3 er blank for der var eg og blank 😛 Hehe…
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg