I dag er det min dag!!

Nei…jeg har ikke bursdag…Men det er liksom kvinnenes dag..Og jeg ER jo kvinne…eller JENTE som regel for det meste..

 

 

Men det er ikke bare i DAG som er min dag altså..For jeg er kvinne/jente hver dag jeg!! Og jammen er det verdt å feire litt hver eneste dag! Feire at du er du!! Og kjempe litt for det du tror på.. Gjør det HVER dag! 

Det er fint å være SEG,  og det bør man få fortsette å være 🙂

 

Feirer du litt og kjemper for viktige saker 8. Mars?

 

 

#kvinnedagen #feiring 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Tror vi deler felles tanker her. Det er fint med en sånn dag som dette, men det er viktig å kjempe hver dag ellers også! Gratulere med dagen<3 jeg har ikke gjort noe spesielt, spist akkurat det som faller meg naturlig - akkurat som vanlig! Men så fikk jeg han godeste kjæresten til å pusse tennene mine da.. hihi

    2. Jeg har vel egentlig gjort det motsatte av feiring – har jobba 12 timer – så er jeg jo aleine hjemme, og måtte måke tung snø etterpå…. hihi.. får ta det igjen i helga – når vi er to! Forresten så er det jo viktig å feire litt hver dag…. Klemmer <3

    3. Gratulerer med dagen! Fint , uansett å ha en slik kvinnedag i året.
      Men jeg må si jeg funderte litt på datoen da jeg gikk av vakt i dag tidlig,lurte på om det var noen som hadde bursdag og som jeg hadde glemt…:) og irriterer meg over at jeg ikke husket hvilke dag det var før en gratulerer mld. fra min sønn da jeg kom hjem….:)

    4. Feire hver dag? Ja,spørs hvordan en feirer ellers kan det bli aldeles for meget, he-he! Ellers, ja jeg skal ut å markere dagen denne 8. mars. Men jeg gjør det ikke alltid, altså hvert år. Dette året vil jeg gå i fakkeltog og stå opp for vold i nære relasjoner. Det vil markeres i Levanger i kveld. Skal straks løpe i vei.

    5. Det er fint at dagen markeres, for de fortjener det, de som har kjempet vår sak generasjoner før oss <3 Men det er helt sant som du sier, vi er jo kvinner/jenter hele tiden, og heldigvis for det 😀
      Gratulerer med dagen til deg og alle andre jenter/kvinner <3
      Klem <3

    6. Jeg gjør ikke noe spesielt denne dagen.. men fint med en dag med fokus på ting som gjør at mange har det vondt… men skal ting bli bedre holder det jo ikke med denne dagen…Kjempe litt hver dag er nok det lureste ja :)) Her i huset har vi en fordeling som passer fint for oss :)) Klem og fin dag videre <3

    7. Nope, jeg feirer aldri kvinnedagen. :o) Er ikke det der utgått på dato da? Trenger ikke en spesiell dag, men vil gjerne ha oppmerksomhet og omtanke, sånn litt med jevne mellomrom, HELE året!

    8. Gratulerer til alle kvinner med Dagen. Dagen er viktig for dere. Hverdagen ville vært fattig uten dere. Kunne ha skrevet mere men ord er fattig på en slik dag. Gratulerer med kvinnedagen.

    9. Gratulerer med dagen til deg! jeg feirer ikke denne dagen heller jeg..Men før i tiden skjønner jeg at de feiret dagen..da var det litt mer kvinnediskriminering.. Ha en god ny dag!

    10. Her er 8. mars en helt vanlig dato. Ingen feiring eller markering. Jeg er Meg hver dag og sånn skal det være 🙂 Ønsker deg en flott dag. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg