Og her er denne månedens gullunger!! ;-)

Som du vet kan jeg være Strenge Frodith, FRØKEN Frodith, men den stramme toppen og de skumle og vanskelige oppgavene...De som nærmest likner en vaske-ekte eksamen..Og jeg vet du er livredd rødblyanten min, og at du derfor kanskje ikke har tørt å gjette en gang…
MEN …mange har gjettet, og det var en del som fikk riktige svar også, og disse skal få gode karakterer som vanlig. Og overraskelser i posten. For når folk har vært FLINKE, så tar jeg ned toppen og er BARE snill og grei 😉

 

Så da er jeg klar til å avsløre hvem de forskjellige bloggerne i oppgaven var: 


1) elvele.blogg.no


2) dedicat.blogg.no

 


3) evaswindow.blogg.no

 

 


4) etdiktomdagen.blogg.no

 

 

5) fruensvilje.blogg.no

 

 


6) magiskliv.blogg.no eller NÅ heter hun etvennligpuff.blogg.no

 

Og de som tydelig har gjort leksen sin, som klarte alle oppgavene og som blir denne månedens gullunger er: 

Etvennligpuff.blogg.no
Fruensvilje.blogg.no
Søtmonsen
Hanne Beate
Etdiktomdagen.blogg.no
Annebe.blogg.no
Elevele.blogg.no
Akbhandy.blogg.no
Margarites. blogg.no

#konkurranse #premier #gullunger #bloggere #tegninger 

 

#bloggere #konkurranse #premier #tegninger 

22 kommentarer

Siste innlegg